Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, kuka olisi katkaissut välit vanhempiinsa?

Vierailija
17.08.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien molemmat vanhemmat ovat narsisteja, oma isäni vielä nekrofiili ja sadistinen omien lastensa ja lastenlastensa kiduttaja ja pahoinpitelijä. Äiti alkoholisti. Vaimon isä insestinen sadisti ja alkoholisti sekä äiti kuollut. Olemme kummatkin tervehtyneet huomattavasti välien katkaisun jälkeen.

aivan hirveää. Tarkoitukseni ei ole udella tai vaikuttaa epäilevältä, mutta miten olet tietoinen isäsi nekrofiliasta ja miten tämä ilmeni?

Ja nauttii kaikesta mätänevästä, saastaisesta ja haisevasta, minkä olen Erich Frommia luettuani ymmärtänyt olevan yksi nekrofilian merkki. Ottaa kuvia ruumiista ja katselee niitä antaumuksella. Löysin kerran hänen kuvakokoelmansa.

Vierailija
22/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta kun järkyttyä mitä olen lukenut näitä juttuja. Ja toivoa kaikkea hyvää teille, jotka olette joutuneet kokemaan tällaisia asioita.

Mun mielestä, saatte vihatakin ihan vapaasti vanhempianne. Vihan tunne vapauttaa. Eikä tarvitse pitää mitään yhteyttä, eikä saakaan jos ne ovat noin hulluja. Sellainen asia vaan, että kun olette vihanneet tarpeeksi, niin tärkeää olisi myös että

antaisitte anteeksi.

Se ei tarkoita, että mitenkään hyväksyisitte noi teot, tai unohtaisitte. Se tarkoittaa vaan, että päästäisitte irti.

Anteeksiannossa myönnetään, että sä et ole ollut mitenkään osallisena tohon. Koska uhri yleensä tuntee myös syyllisyyttä, uhri on syyllistetty lapsesta asti.

Isäsi/äitisi teki sen ainoastaan siksi, koska ei muuta voinut.

Se oli ja on hyvin, hyvin sairas.

Jos se olisikin ollut normaali ihminen, se olisi ollut erilainen.

Sitten voisit myös toivottaa parantumista hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi useita joiden olisi hyvä tehdä niin.

Vierailija
24/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin,todella toivoisin näin vanhempana, että syy/syyt välien katkaisuun olisivat ratkaistavissa. Jos muuta keinoa ei ole, ovat asiat varmaan aika vaikeat.

Vierailija
25/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien molemmat vanhemmat ovat narsisteja, oma isäni vielä nekrofiili ja sadistinen omien lastensa ja lastenlastensa kiduttaja ja pahoinpitelijä. Äiti alkoholisti. Vaimon isä insestinen sadisti ja alkoholisti sekä äiti kuollut. Olemme kummatkin tervehtyneet huomattavasti välien katkaisun jälkeen.

Vierailija
26/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaisimme välit anoppiini joitain vuosia sitten väliaikaisesti. anoppi kärsii mielenterveyden ongelmista ja hän alkoi häiritä elämäämme liikaa, esim tunkeutumalla väkisin meille sisään kun ei sopinut, soittamalla kymmeniä kertoja päivässä ja vaatimalla erilaisia asioita. lopulta mikään muu ei auttanut kuin se että mieheni ilmoitti hänelle katkaisevansa välit joksikin aikaa, perheemme hyvinvoinnin vuoksi. minä en varsinaisesti anopin kanssa väleissä olekaan, emme soittele tms.

asiaa auttoi se että koko suku oli meidän puolellamme. muutaman kuukauden kuluttua anoppi oli rauhoittunut ja mieheni alkoi taas vastata hänen puheluihinsa. onneksi anoppi vielä muutti toiselle paikkakunnalle tämän jälkeen mikä vielä rauhoitti tilannetta lisää.

Vierailija
27/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie multa ihan kaikki voimat, viimeksi tänään. En aio enää vastata puheluihin, eikä ole tervetullut meille. Lapsia en voi päästää hänen luokseen, koska en luota häneen hoitajana.

Vierailija
28/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin. Ja itsekin olen katkaissut välit äitiini. Tai ehkä se välien katkaisu tuli vähän molempien puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi