Mittaisiko joku minulle Bugaboon vaunukopan pituuden
Kommentit (9)
Soitahan vaikka Stockalle. Googlaa vaihteen numero, ja pyydä lasten vaunu-osastolle. Siellä myyjä kertoo sulle hetkessä vastauksen.
Mutta jos mietit, kauanko vauva mahtuu nukkumään päikkärit niissä vastaus on n. puolivuotiaaksi. Mulla oli kahdet rattaat, ja vauva jatkoi päikkäreitään ulkona niissä toisissa vaunuissa sen jälkeen. Bugaboot oli lähinnä rattaina silloin autoperässä aina matkalla mukana.
Uusissa bogaboo-rattaissa on isompi koppa.
taidan soitella suoraan liikkeeseen :)
Ee, ole tarvetta siihen, mittaatko vaginasi pituuden ylhäältä taittokohdasta siihen asti kun perseposket alkaa?
viestien kirjoittajat nimineen ja kuvineen viestien perään. Mielenkiinnolla oisin kärpäsenä katossa kun kakkosen nimi julkaistaisiin. :)
No mut joo, jos jollain on ko. rattaat niin haluaisin tietään sen kopan pituuden ja leveyden. AP
Miksi haluaisit tietää, mittaisito sitten jos tietäisit nimen?
Mutta jos mietit, kauanko vauva mahtuu nukkumään päikkärit niissä vastaus on n. puolivuotiaaksi. Mulla oli kahdet rattaat, ja vauva jatkoi päikkäreitään ulkona niissä toisissa vaunuissa sen jälkeen. Bugaboot oli lähinnä rattaina silloin autoperässä aina matkalla mukana.
Oisko ketään Bugaboo-kärryjen omistajaa paikalla :)