Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOT torstaina+++

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ainakin kirjoitteli jossain joskus, että sai koko ajan plussaviivoja vaikka ne ensimmäiset viivat olivat ilmestyneet aikoja sitten. Oli siis jatkanut testausta, vaikka oli jo ovisplussan saanut.

Tiedä häntä sitten näyttääkö tosiaan myös raskauden, mutta niinhän ne jotkut uskoo..

Vierailija
22/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yhden negan jo siis tossa kp 27 testasin mutta ajattelin lauantaina kp 31 (vieläkin 2 pv liian aikaisin) testata kun olis tuparit lauantaina enkä viitti s turhan päiten istua kuivin suin...

Toiveita on, oireita on mutta jotenkin uskoa ei kuitenkaan löydy.

Huijaa taas meikäläistä tuo täti urakalla :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olettepa taas pinon saaneet aikaisesksi, nyt kiire tallille heppa hoitamaan, joten lueskelen pinon illemalla.

Tosiaan nyt kp 28/28, ei plussaa vieläkään, mutta tosin ei myöskään tätiä.

Oikein mukavaa päivän jatkoa teille, nyt täytyy rientää :)

Vierailija
24/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paljon plussia otsikkoon, jotta olisi vähän enemmän onnea sen plussan suhteen..hih..)

Sulla tosin on ihan oireitakin, joten se voi tosissaan olla sitä itteään... =)

bd bd bd bd bd

Vierailija
25/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappert, Hemuli ja Ull-maij! Plussatkaahan nyt! Olikos vielä muita piinailijoita?

D.

Vierailija
26/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laraleillekin sädetystä ++++++++++! :)

Vierailija
27/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todella tarpeen vähän kaikille =D

Vaikka kummeilu on mukavaa varsinkin teidän kanssa, ei mulla olis mitään sitä vastaan ettei tarttis kuumeilla enää ;)

Vierailija
28/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm....jännää nähdä tosiaan reagoiko se ovistesti nyt sit raskauteen Hemuli :)Toivottavasti!

Kuka on seuraavana testivuorossa?

Missä mun mooli on?!?! *halaa moolia*

Sain tänään niit ovistestejä 10 kipaletta ja sit tää ihana nainen oli laittanu viel yhe acon10 raskaustestinkin siihen mukaan :)Ja ei halunnu rahaa ottaa niistä:)Kiva,mulla ei ollukkaa yhtää r-testiä,mut nyt onki sit paha ku se polttelee tuolla kaapissa....:)Mahaa turvottaa kamalasti,ei kivaa :(

Plussäteitä kaikille!!!!!!!!!!

Vierailija
29/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaita. Kiitoksia kaikille lämpimästä vastaanotosta :) Miun nici on tosiaan hieman hankala niille, jotka ei ole tottuneet fantasianimiin :) Saapi lyhentää mimoksi, jos tuntuu, että joutuu tavaamaan.

Miulla menossa kp 2/27-28, eli uudet pullat uuniin heti, kun limat ilmaantuu.

Mie nään aika usein unta, että löydän hylätyn vauvan ja otan sen omakseni ja sitten unohdan sen joka paikkaan... Mitäköhän se kertoo miusta äitinä??? :/ Kerran miun univauva kuoli nälkään, kun unohdin sen vaatehuoneeseen... Toivottavasti olen aikuisten-oikeesti-äitinä huolellisempi :D

Vierailija
30/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukee, kun on näin paljon viestejä!

[color=red]Hemuli[/color] kyseli noista ovistesteistä, että voiko ne näyttää plussaa jos onkin raskaana. Mä oon lukenu jostain, että ovistestissä voi raskaus näkyä, mutta ei päinvastoin. Testithän etsii eri asioita virtsasta eli ovistesti etsii LH-hormoonia ja raskaustesti hCG:tä. Kuitenkin muistaisin lukeneeni et LH-hormoonipitoisuus ois siis " tallella" raskaasitulon jälkeenkin , eli siks raskaus saattaa näkyy ovistestissä.

Mua kiinnostaa toi ovulaation ajankohta, kun sitä miettii et no koska se oiken on ja näyttääkö testit oiken ja koska sitä pitäis sitten kaartaa makuuhuoneen puolelle jos testi näyttää kahta viivaa....

Kyselin vähän duunissa henkilöiltä joilla on lapsia ja jotka oli tikutellu ennen raskaakstuloo, et miten he oli laskenu koko homman. Eli:

Testi näyttää plussaa kun sulla on ovulaatiohuippu ja voi mennä 2-3:kin päivää ennen kuin ovis tapahtuu, koska Ovis tapahtuu siis 24-48tunnin kuluessa siitä ovishuipusta. Sitten lämmöt nousee vasta kun ovis on tapahtunu.

Tällä periaatteella siis jos mulla ois ovishuippu tänään, tapahtuis ovulaatio lauantaina ja lämmöt nousis sunnuntaina.

Mä meinaan koklata tätä " taktiikkaa" , mut viel pitää muutama päivä odotella ennen kuin voi alkaa tikuttaa... hö!

Mitä mieltä ootte, ootteko kuullu samaa tarinaa?

Vierailija
31/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean pinkat ootte saaneet aikaseksi!

Tää on ihan kauhee päivä, niin kiire ja oon ihan rättiväsynyt. Vielä pitäis jaksaa pakertaa, vaikka just vasta pääsin kotiin ja koneelle... Luin kyllä kaikki teidän kivat viestit, mutta en nyt ehdi kommentoimaan tällä kertaa.

Hengessä olen kuitenkin mukana kaikissa tädinkarkoitusloitsuissa ja ovisbongailuissa. bdbdbdbdbdbdbd Ja ferrarin jyräämille lähetän oikein erityisen ((((lohtuhalin))))!

Tylsis

-Q-

Vierailija
32/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi, sulla kävi hyvä säkä :))

Mimo ;) (lyhennän) Sanoit toisessa paikassa jossain, että paleleminen olis varma raskaus oire. No mua on palellu nyt 3 iltaa, kainalot hikoaa mut muuten ihan kanan lihalla. Lämmöt on 37.05 eilen oli 37.25...

Jos täti tulee niin kyllä se on mua huijannut ihan täpöllä tässä kierrossa =D

Kohta todistetaan monta asiaa oikeiksi tai vääriksi... ;)

++++++++++++++muillekkin piinailijoille++++++++++++++++++++

Meitäkin on pakko joskus vielä onnistaa!!!!

Vierailija
33/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa miten isot pinot tänne nykyään ilmaantuu! Toisaalta se tietää sitä et siihen mennessä ku oon saanu luettua pinon loppuun, en muista enää yhtään mitä oon lukenu! =) Joten eipä loukkaannuta jos en kaikkia erikseen muista!

Hemuli, Laralei ja kaikki muut jotka piinailee, pidän kovasti peukkuja teille! Ei muuta ku PauliNean perässä odottajiin!!!!! Varsinkin Hemulin oireet on jo niiiin pelkeet että kyl on täti yks sairas tapaus jos noin hyvin pystyy kusettaan! (sori vaan..) Nyt pidät ovet ja ikkunat tiukasti lukossa siltä lehmältä!

Joku jutskaili ihon huonosta kunnosta... Mulla se ei liity pillereiden lopettamiseen ku lopetin jo melkein vuosi sitten, mut röökin lopettamiseen sitäkin enemmän. Aiemmin ei ollut ikinä ainuttakaa näppyä naamassa, sitte ku lopetin polttamisen yli kymmenen vuoden tupruttelun jälkeen ni varsinkin otsa kukkii ihan täysillä! Onneks ei oo varsinaisii finnejä vaan sellasii värittömiä nyppyjä, mut ketuttaa se silti!! Yrittää parantaa elämäntapojaan ni kakkaa vaan niskaan! Vähän on tosin vähentyny näpyt mut todellakin vaan vähän!

Oon muuten tänään ollu tasan 4 kuukautta polttamatta!!! =) JEE!!! Mitenkä muilla toi tupakan laita? Poltatteko ja jos niin aiotteko lopettaa jos tuutte raskaaksi?Jos ootte jo lopettanu niin oliko vaikeeta? Noin niinku uteliaisuudesta vaan...

Mutta tässäpä tätä taas turistiin, muille tilaa tekee hän! Kaikille rentouttavaa torstai-illan jatkoa ja ++++++säteitä!

Vierailija
34/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi Hemuli,sä plussaat ihan varmana..nyt on semmonen kutina:)

Muitakin oireilijoita oli mutta nuo nimet taas unohtuu..

Toivon kuitenkin plussia kaikille tasapuolisesti!

Marinda, täällähän minä..menossa kp2 eli löysihän se täti mutki viimein,oikeen heräsin yöllä ku maha oli niin pirhanan kipee..mäki tilasin nyt ovistikkuja ekaa kertaa..niin kauheen läjän etten kehtaa ees tunnustaa;) postiljoonilta varmaan katkes selkä! No,toivottavasti plussataan tästä kierrosta noitten voimalla;) neljäs kierto menossa vauvaa yritellen:) toinen kierto TOSI yrityksellä;) Saas nähdä miten pitkäks tällä kertaa venyy jos ei nyt sitte sattuis tärppäämää....*toivoo oikeen kovasti*

Huomenna perjantai:):):) Nyt koisimaan...väsy...zZ!!!

Vierailija
35/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Naksu:mä en polta mutta mulle on kans tullu ennen niin näpyttömään nassuun just sun kuvailemia ihon värisiä näppyjä, tosin ilmeisesti ehkäisyrenkaan jäljiltä..ärsyttävää:(

Nassu oli taas pari päivää sitte ihan hyvän näkönen mutta yhtäkkiä tupsahti ihan hillittömästi noita näppyjä..ja yleensä kuiva iho on nyt sekaiho..pienet on meikäläisen murheet mutta silti ketuttaa;)

Vierailija
36/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa uusille (oliko niitä) ja +++++++säteitä piinailijoille!!

kiitos, jakas-pepsis, täällähän minä! lussaahan nyt Pepsis-kulta:=) *hali takas*

kiva, että Q:kin on keimeissä mukana:=) Smack sinne.

ja Hemis...tsemiä!! milloin testaat....????

MISSÄ ON OON@ - TIETÄÄKÖ KUKAAN?

m-b

Vierailija
37/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tekstiä tosiaan tullut taas tänään.on kiva lueskella.

Naksu:Mulla ihan sama tilanne, nyt 4kk polttamatta:) Oon ihan ylpee itestäni.Lakon alotin toukokuussa,mut sit sorruin,toisella kerralla onnistuin ja nyt oon ollu polttamatta heinäkuusta asti:) (pari tupakkaa oon polttanu,mut niit ei lasketa..ja maistukin pahalle:) )

Olin polttanu 7 vuotta,ni oli hieno juttu et pystyin lopettaa.

Muutama päivä viel piinailua jälel ja sit näkee kurvaako se täti tätä kautta vai kiertäiskö jostain kaukaa..Toivon että pysyis poissa.

Oli jotain muutaki mitä piti kirjotella,mut menin unohtamaan.

Hyvää yötä ja ++++++++++++++++!!!!!!!!!!! :)