Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOT torstaina+++

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi te olitte taas saaneet mahatavan pinon aikaan eilen!

Lämpimästi tervetuloa uudet Enskat eli ainakin [color=deeppink]Wäiski ja Mimoniandra[/color] (tulikohan toi maailman vaikein nikki ollenkaan oikein kirjoitettua ;) ) joille en vielä ole toivotellut!

Tappertillahan onkin kanssa jännät paikat, luin kai eilen huolimattomasti kun en huomannut! Ja lupaavia tuntemuksia!

Viivi: mä en kanssa ole mikään tiputtelun asiantuntija, kun tiputtelua on ollut vaan silloin kun söin e-pillereitä. Vuoto alkaa yleensä suoraan tulvana!

Quiero: mulle ei teroista tullut sivuvaikutuksia, joten en tiedä voisiko sun tuntemukset olla lääkkeistä. Toisaalta voisi kai ne menkatkin sulla alkaa jo spontaanisti ennen kuurin loppumista, jos sun kierto ois kuitenkin ollut sellaisessa vaiheessa. Mulla alkoi kerran terojen aikana vuoto jo ennen ekaa pilleriä. Joko johtui siitä että unohdin yhen pillerin välillä tai sit se vuoto alkoi ihan luonnollisesti.

Hemuli: mun tietääkseni suusta mitattu lämpö on luotettavampi, kuin kainalosta. Ainakin aamulämpöjen mittaajia kehoitetaan aina mittaamaan suusta. Ja suustahan pitäisi mitata kielen alta ettei mittaa suussa olevan ilman lämpötilaa! Ja muuten lämmöt kyllä vaihtelee mittauspaikasta riippuen. En nyt muista miten se meni, mutta esim. korvasta/kainalosta/pepusta mitattuna samaan aikaankin mitatut lämmöt on aina jostain kohtaa korkeemmat. En nyt vaan tosiaan muista miten se meni, koitan selvitellä!

Manteli: mulla on kanssa vähän tota samaa ongelmaa kuin sulla, että teroillakaan kiertoa ei saatu säännölliseksi. Ja kun kysyit testaamisesta, niin MÄ testaisin varmaan heti, hätähousu kun olen! Tiedä sitten onko se paras vaihtoehto?!

Vierailija
2/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kurkkimaan täältä töiden lomasta, josko tänne joku ois kirjotellu jo näin aamupäivästä, vaikka kyllä sitä melkein ties, että juu kun oon käyny jo täällä " vakoilemassa" ennekin...

Noista lämmöistä oon kans saanu sellasta tietoo, et se pitäis mitata aina suusta, varminta niin.

Ja sit [color=red]Manteli:[/color]mulla ei tullu teroista siis mitään vuotoja tai sellasia sivuoiretia, vaan huimausta ja pahaa oloo enimmäkseen. Tais mulla pinnakin olla tavallista kireempi sillon, sääliks kävi välillä miesraukkaa, kun joutuu kaikenmaailman kiukunpuuskii kestään..

Onks muuten teillä muilla tullu pillereitten lopettamisen jälkeen ihan selvästi sellasii PMS oireita?? Mulla ei ollu pillereitten aikan mitään, mut jösses kun alko mielialat vaihteleen lopettamisen jälkeen ja ne on tullu selvemmin esille nyt kun rupee tää kroppa toimiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vocikin oli ilmoittautunut listaan, mutta ihan oikeessa olet, munkin mielestä sä oot jo joskus sinne ilmoittautunut... Päivittäjän (=minä) moka, anteeksi! Ja tervetuloa uudelleen, olet siis tietenkin lämpimästi tervetullut joukkoon! :)

Oudot aamulämpömittailut jatkuu, tänään oli jo 36.6! Ihmettelen suuresti, mikä muu kuin ovis olis voinut saada tän n. 0,5 asteen nousun aikaiseksi... Mutta MIKSI ovis olisikin tässä kuussa aivan normaalisti, juuri kun kävin lääkärillä ja MIKSI lääkäri kuitenkin uskoo, ettei ovista ollut???? No, lopputulemahan on ihan sama, eli dopaajaksi tässä on jokatapauksessa ryhdyttävä.

Tänään mulla on tulipalokiire, joten en turise tän enempää. Pitäkäähän pinoa pystyssä!

-Q-

Vierailija
4/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloititko ne terot jo? Eikös niissä ole samaa hormonia, jota elimistössä ois oviksen jälkeen eli nostaisiko ne lääkkeet lämpöjä? Nyt en muista koska noi sun lämmöt taas nousikaan?! (Se huono puoli näissä päiväpinoissa on, että vanhojen viestin kaiveleminen on hankalampaa.)

D.

Vierailija
5/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meiän piinailijoille kuuluu?Kuis Ull-Maij,ootko pitäny tätin poissa?

Tais olla muitakii....Oliko Tappert...ja Hemuli....anteeks jos meni väärin...:)Tulkaahan kertomaan tunnelmia!

Jaahas,yön aikana oli tullu näppylähyökkäys mun naamalle,kääk,ja mulla ku aina niin näpytön naama.Otsa kukkii ja yks näppy peruuttanu huulen viereen.Todella kaunis näky!Ja valkkarii tulee ja rinnat ei oo enää kipeet.Ei ne ees kipeytyny kunnolla niinku normaalisti aina tekee.Joo,näistähän nyt ei voi taas päätellä yhtää mitään.Toivotaan parasta :)Lämmöt on 37.1,mulla nousee aina oviksen jälkee n.0,5-0,8 astetta lämmöt.

Mitäs mooli puuhailee?

Q:hali sulle,jännät noi lämpöjutut,eihä niistä ota erkkikään selvää!

Wäiskikö se kyseli oireita pillereiden lopettamisen jälkeen?Mulla tuli ihan hirveet oireet,jouduin käymää lekurissaki ku kosk mahaa niin paljo monta pv ettei pystyny kunnolla kävelemään.Ja oli pyörrytystä,huonoo oloo,rinnat sairaan kipeet jne.Tosin sain siinä ekassa kierrossa selkeen haamuplussan kp23,mutta sit vuoto alkoikin 3 pvn päästä.Et joko kemiallinen oli tai sit viallinen testi.Arvoitukseks jäi...

Plussaonnee kaikille!!!!

-pepsimax kp19/25

Vierailija
6/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken vast heräilin,tuli taas valvottua niin pitkään,kun ei nukuttanu.

Wäiski: Mul on varmaan aina noit mielialanvaihteluit,ni en tiiä onks ne sitte pms-oireita..Mut pillereiden lopettamisen jälkeen menkat oli ihan hirveet.Oli niin kovat kivut,etten ees tienny sellasista.Ei ainakaa silloin joskus ennen pillereiden syönnin alottamista ollu tollasia.Vihlo ihan kauheesti eikä voinu olla mitenkää päin.

Tervetuloa kaikki uudet enskat!!! :) Tää on kyllä ehottomasti paras pino.

Ulla-maij: Sulla onkin sit jännät paikat käsillä..Pidän peukkuja sulle,että plussaisit.

Olikos muita piinailijoita,kun minä ja ulla-maij?muisti ei nyt pelaa..

Pää on viel kai sen verran jumissa,ettei muista mitä kaikkee oli tarkotus kirjuutella..hmm..

No mutta,plussatuulia!!! ++++++++++

Vierailija
7/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips :)

Olen taas ollut muissa jutuissa pari päivää. Gradua olisi tehtävä kovasti ja sitten on ollut muuten vaan huonoja päiviä ja mielipahaa, jolloin oikein mikään ei nappaa tai onnistu. Menossa kp 6/31, eli hiljaiseloa " projektissa" .

Oletteko nähneet jänniä unia viime aikoina? Näihin kuumeiluihin liittyen siis vaikkapa... Minä näin muutama päivä sitten unta, jossa hoidin vauvaa, en varmaankaan omaani.. en ole ihan varma. Harvoin näen vauvaunia, paitsi että viimevuosina nyt muutaman kerran jo synnytetty tai kiikutettu jotain löytövauvoja mukana unessa. Viimeisimmässä unessa sillä vauvalla oli jotenkin vaippa vuotanut ja rupesin siinä sitten vaihtelemaan vaippaa tottunein ottein (ei vastaa kyllä mitenkään todellisuutta.. vaippahommissa en ole ollut varmaan kuin yhden kerran elämässäni). Oli kivan todentuntuinen uni, vauva tuntui ihan vauvalta :) Viime yönä oli sitten kuvioissa vähän vanhempia lapsia, ja semmoisen pikkutytön huoltajana tunnuin siinä olevan. Ja taas oli jotain märkänä: sukat. Typsyllä oli jalassaan asuun sopivat keltaiset sukat ja sitten harmiteltiin, kun ne piti vaihtaa vaaleanpunaisiin lammaskuvioisiin sukkiin. Ja jollakin toisella naisella oli jotain sitä vaihtoa vastaan... Laitoin pikkutyttöä siinä unessa nukkumaan ja jutusteltiin kaikenlaisia mukavia tyttöjuttuja.

Ei mitään erityisen jännää, mutta mukavia unia. Hyvä mieli ainakin oli herätessä :)

Mukavaa torstaipäivää teille kaikille ja onnea piinailijoille (aaltohan alkoi, ei anneta sen tasaantua)!

Vierailija
8/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tost mun höpinäst unohtu,että mahaan vihlo..

omaan napaan..mul on tänää kp26/28..enkä suostu ottamaan tätiä kylään.mut jänskättää ihan hirveesti.

pepsimax:Mullakin tullu niitten pillereiden lopettamisen jälkeen jotain ihme näpylähyökkäyksiä.Jossain vaihees jo tuntu,et niitten lopettamisesta oli vaan haittaa.Mut oottelen,et siitä seurais jo jotain hyvääkin:) Mut tosiaan,ei ennen ollu pahemmin näppyjä naamassa,ni kyl se oudolta tuntuu, ku tuleeki useempi kerralla.Mut onneks lähteny pois.Ja sultaki varmasti lähtee :)

Mii: Kivoja unia oot nähny.Tollaset unet saa yleensä tosi kivalle tuulelle.Mut niistä ei o kiva herätä.Mäkin näin viime viikolla jotain vauva unta,mut en nyt muista mitä sin tapahtu.Toivotaan,et ne ois vaik jotain enneunia:)

Vierailija
9/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ookkaan tänään vielä tähän mennessä kerennykkään jumiutua koneelle, muuta kuin pikaseen lukassu jutut läpi.

Nyt sitten kahvittelutauko, niin voin vähän itekkin osallistua. =)

Kiitoksia PauliNealle neuvoista.

Pitääpä kysellä seuraavan kerran gyneltä, kun sinne asti taas pääsen.

Ja Naksulle myös. ;)

Olen kyllä kuullut myös noista kiinnittymisvuodoista ym., mutta jotenkin olen vähän skeptinen sen suhteen, että mun kohdalla voisi niin käydä. Huomennahan sen näkee ellei jo ennemmin ala.

Kummallista kyllä, että vuotoa ei ole tullut sitten tiistain.

Yleensä ovat alkaneet heti seuraavana tai sitä seuraavana viimeistään ja aina on tullut kuitenkin jotain rusehtavaa siinä välissä ennen kunnollista vuotoa.

..heh.. mitkä puheet..

Unista kun tuo Mii kyseli, niin tuonne aiempaan ketjuun jo kirjottelinkin, että näin todella outoa unta muutamia päiviä sitten siitä, että koitin kovasti tulkita raskaustestin epäselvää tulosta. Siinä testissä ei ollut tavanomaisia viivoja tai täpliä vaan sellasia paksuja vaakasuoria palkkeja eri kohdissa tikkua (siis useampia palkkeja ja eri vahvuisia). Mullekin niitä tuli, mutta en sitten ollut täysin varma siitä oliko ne nyt samanlailla kuin siinä vertailupuolessa, mutta siitä olin jotenkin varma ettei nyt ollut kyseessä negatiivinen tulos välttämättä..

Sekava selitys, mutta niin oli unikin.

Ratkaisua en siihen saanut.

Tänä aamuna itseasiassa heräsin sellaiseen lauseeseen, että joku mun unessa sanoi, että on muitakin vauvakuumeisia jonossa odottamassa vuoroaan.. etten ole ainut! =D

Mitä sitten ikinä tarkoittikin..

Jeps.. sellaista täällä.

Ulkona näyttää olevan varsin harmaata, mutta tänään ei masenna kun pääsee taas tallille heppojen pariin. =)

Mukavaa torstain jatkoa kaikille. Kohtahan on taas viikonloppu.

Vierailija
10/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tällä tyypillä on niin kehno muisti ettei nikkejä muista (ainakaan alkuun), joten älkää loukkaantuko..

Vierailija
11/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää viettäny hiljaiseloa, nopasasti vaan käyny lukasee teidän kuulumisia. Myös uusia oli tullu joukkoon, lämpimästi tervetuloa Wäiski ja Mimoniandra!

Pillereiden jälkeisistä oireista; mun eka kierto oli tosi outo, mahaa koski, oli painon tunnetta ja istuminen oli hankalaa. Ennen pillereitä kierto oli yli 30 pv, nyt huhtikuun jälkeen kun jätin ne pois ollu 28 pv. Viimeisin kierto olikin yllättäin 37 pv :( Semmonen ajatus tuli vaan mieleen, että voiko olla että mun elimistö on nyt vasta " toipunu" pillereistä ja palautuu normaaliksi?

Missä kaikki piinailijat on? Tulkaahan kertomaan kuulumisia!! Ja missä QueenBzz??

Mulla kp 6/jotain tilasin ovistestejä, oikeestaan eniten sitä loppukiertoo ajatellen, ei turhaan liian aikaisin ootella tätiä tai testailla...

Aurinkoista torstaita harmaasta säästä huolimatta!!

Vierailija
12/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusille tulijoille tervetulotoivotukset munkin puolesta.

Taas kerran olen lukenut pinot läpi enkä muista enää mitään :( keljuttaa moinen, ja vielä enemmin keljuttaa kun ulkona on harmaata enkä kyllä sinne jaksaisi mennäkään.

Unista; olkaa vaan onnellisia te jotka unia näette - noin niinkuin yleensä, ja vielä muistattekin ne! Mä en näe unia kuin silloin kun olen äärimmäisen stressaantunut - silloin luistelen tasasella jäällä ja pyörin pienen ja sievän marmorikuulan saattelemana, kunnes se kuula kasvaa jättiläiseksi ja yrittää liiskata mut. Luistelen karkuun minkä pääsen ja herään siihen kun kuula on just liiskaamassa mut jäähän. Hyi.

Täällä mennään kp27/28-30, pieniä vihlaisuja lukuun ottamatta aika tasasta, ihmettelen miksi ei rinnat ole yhtään kipeet, yleensä kun ovat ennen tätiä. Ei siis kummempaa kuin sattunnaisia vihlomisia ja jomotuksia, ääretöntä väsymistä ja rintojen kivuttomuutta. Ja se suurin kaikista - avo totes eilen kun kysyi että millon menkat alkaa, että " tai no, mitäs mä kyselen kun ei ne kuitenkaan enää ala" :) Ehkä se oli enne...ehkä ei.

Nyt mä lähden kestittämään kaveria joka lupas tulla kahville, kerrankin näkee muita ihmisiä eikä vaan kantturoita :D

Tappert - joka malttaa mielensä ja testaa vasta lauantaina ellei täti ehdi ensin.

Vierailija
13/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys ja huono olo ollut tänään koko päivän seurana. Alavattassa kipuja ajoittain sekä keskellä että sivuilla. Eilen oli semmonen tunne että maga venyy ;)

huh mä en kestä tätä epätietoisuutta!!!

Vierailija
14/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon aioit testata?? Lupaavalta kuulostaa...

*pitää sulle kovasti peukkuja täällä*

Vierailija
15/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa, Enskat! Töissä on niin kova kiire ettei juuri ehdi kuin välillä (ei edes joka päivä) käydä pikapikaa vilkaisemassa suurimmat mullistukset Enskojen pinossa. Lisää uusia yrittäjiä näyttää vaan kovasti tulevan mukaan, ja mikäs sen mukavampaa : ) Tervetuloa!

Ihanaa että ollaan saatu PLUSSA aikaiseksi, onnea vielä kerran PauliNea. Vai onko peräti muitakin plussanneita viime päivinä ilmoittautunut, pakko kysellä kun olen ollut lähes uutispimennossa...

Ja niinhän siinä sitten kävi että kuviteltu tihkuttelu muuttui Niagarankaltaiseksi virraksi eli kp 6 mennään taas. Voi -kele, kun alkaa jo ketuttaa nämä iänikuiset kierrot : (

No, ehkä tämä kuudes kierto olisi jostain syystä erityisen onnekas, kun voitin juuri yhdessä kilpailussa kivan kirjankin... Emmehän toki saa vaipua epätoivoon.

Touhukasta torstaita teille kaikille, ja onnea bongareille! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++terveisin

Jessica

Vierailija
16/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

entersormi liian nopee..

Hemuli: Toi kuulostaa erittäin lupaavalta:) Plussaappas nyt,niin me muut plussaillaan sitte perässä:)

Tappert: Sullakin on siis jänskätys päällä.hyvältä kuulostaa.++++++++

Kaikille enskoille nyt plussiaplussia!!!!

Vierailija
17/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivi99:

Tänä aamuna itseasiassa heräsin sellaiseen lauseeseen, että joku mun unessa sanoi, että on muitakin vauvakuumeisia jonossa odottamassa vuoroaan.. etten ole ainut! =D

Mitä sitten ikinä tarkoittikin..

Hehe :D Että ei nyt sit yhtään yritetä etuilla siellä jonossa! :D Kuumeilijat! Jonoon.. JärjesTY!

*hekottelee itekseen*

Vierailija
18/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samantien lisää häiriköintiä. Nyt pistin omat sanani Viivin suuhun.. No, ehkä kässäätte, mihin kenties loppui lainaus.

Vierailija
19/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos on raskaana ja joku vastasi että plussaa!! Mitä mieltä olette?? Jääkö sitä LH hormonia siis vielä jos hedelmöitys tapahtuukin??

Jos ei ole ovista enää tai siis siitä on aikaa näyttääkö tikku mitään viivaa siinä kontrolliviivan lisäksi??

Tikutin äsken ovistikulla hailakan viiva... ;)

Ovis siis oli jo aikaa sitten, ihan kierron alussa. Tikutin sen kp 10-15

Vierailija
20/37 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä ihmettelin herätessä.. että häh...??

=D

(pikkusen kyllä hymyilytti itteäkin sitten kun tajusin tuon unen)