Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* PUOLUKAT TORSTAINA *

03.11.2005 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lightblue]Tosi ikäviä nuo kuolemantapaukset:( Vetää aina mielen matalaksi.

Olen ihan varma että appesi ihastuu ikihyviksi kun kuulee sitten vauvan olevan tulossa, ja etenkin kun saa ensi kerran syliinsä. Miehillähän on tunnetusti noita tyhmiä kommentteja;)

Tein hätähousuna äsken toisen ovistestin ja nyt näkyi selvä viiva, mutta siltikin ehkä haaleampi kuin kontrolliviiva. Miksei noissakin voi olla niin että viiva kuin viiva on plussaa. No, ainakin lämmöt on koholla, ehkä sittenkin jotain tapahtuu.. On tää naisen elämä niin kummallista välillä.

Hyvä muuten tietää tuo valkaisuasia valkokullasta, mulla on meinaan paha nikkeliallergia. Eli kallis sormus siis ;)

Vierailija
22/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkskyblue]Sitä määkin vähän toivoin että jos siirtäis sen matkan ihan toukokuun loppuun niin josko siellä reissussa tuplaus alkais...?!? No ei passaa oottaa liikoja, ettei tuu pettymyksiä...

Siks mää haluaisinkin varata aika nopeesti sen matkan kun nyt on pää pyörällä että minkä kohteen valittis mutta siten kun se on kerran valittu niin tiiän että oon tyytyväinen! =o)

Toivottavasti sulla Lumiina on nyt se ovis sitten. Eihän sitä tiiä jos menkatkin ajallaan tulis. Mulla jo kolmas kierto tuntuu menevän normaalisti pillereiden jälkeen.

Öitä puolukkaiset! =o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] En aikasemmin ehtiny tänään koneelle, en ees töissä ;) Kamala kiirus yllätti töissä ja ei ehtiny paljoa koneelle haaveilla. Masu tykkäs taas kyttyrää kauheesta ravaamisesta ja seisomisesta... selkä pysyi kunnossa ihme kyllä. Masu siis silleen niinku alkaa kiristeleen ja tuntuu että mahanahka venyy oikeen urakalla. Jomotusta ja arkuutta kans tulee...

[b]LUMIINAKOHAN[/b] se kyseli alkaako lähestyvä la jänskättää. Nooh, en ainakaan myönnä ;) Ei vaan tosissaan, musta on ihanaa kun vauva kasvaa ja la lähestyy. odotan innolla Tuutin näkemistä :) Tietty joskus tulee mieleen se synnytys ja sitä miettii et mitenhän se sitten menee. mutta en pelkää hysteerisesti tms. innolla odotan siis sitäkin.

Me saatiin tänään eka lahja Tuutille :) Ukon sisko osti haaparannasta tuutille tuliaiseksi pienen pienet sukat. Aivan ihkut ovat:) Vaalean siniset... ;)

mahtaavaa, huomenna perjantai! lähdenpäs peseen nassua ja sitten tuutumaan. Mukavaa loppuiltaa kaikille. jaksankohan BB:n kattoa...?

JJ rv 26+2 + Tuutti ♥

Vierailija
24/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue][size=5]TERVETULOA OIKEIN LÄMPIMÄSTI KAIKKI UUDET PUOLUKAT!!!! VIIKONLOPPUNA TUTUSTELLAAN TARKEMMIN, NYT EI PUHTI RIITÄ.

Vierailija
25/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin pirteänä pystyssä vaikka yö tuli valvottua... BB taustalla, mutta ei oikein jaksa enää innostaa.

Hannele: Minä se olin kun en niin kovasti Torremolinoksesta tykännyt. Mutta tosiaan se naapurikylä oli mukavan oloinen, eiköhän Costa del SOlilta löydy siis joku toinenkin paikka! Ja tosiaan Gibraltar oli aika hauska paikka. Niin että sinne vaan:-) Ja kannattaa ehdottomasti käydä sellaisella delffariristeilyllä jos siis tykkää niistä otuksista, tosi mahtavan näköisiä!

Kohtukystasta... en ole ikinä kuullut kohdun kystasta (kystahan on nestettä sisältävä " möykky" , munasarjoissa niitä voi tietenkin olla), mutta voihan nitä olla olemassa. Kohdussa kasvaa kyllä usein myomia eli lihaskasvaimia (hyvänlaatuisia) ja polyyppeja (limakalvosta kasvavia " sormia" ). Myomat ainakin voi aiheuttaa lapsettomuutta, mutta ei välttämättä. Joku gynekologi joku päivä mainitsi että n. puolelle niitä kasvaa jossain vaiheessa joten ei ole kovin vaarallista :-) Myomia ja polyyppeja molempia poistetaan kohdun tähystyksessä, myoman poistoa en ole koskaan nähnyt mutta polyypinm poisto on aika pieni homma, tähystimellä kurkataan ja sähkösilmukalla höylätään polyyppi pois.

Kuulosti muuten aika hurjalta se Goldan kaverin kysta... Aika jännä ettei sitä oltu aikaisemmin huomattu! Mahtoi olla kevyt olo leikkauksen jälkeen!

Voi rähmä, unohdin aamulla ottaa pillerin ja nyt jo nipistee vatsassa.. käytin ennen Mercilonia eikä ollut koskaan ongelmia vaikka olis 2 päivää unohtanut mut nyt mulla on ollut pari kuukautta Femilar ja heti alkaa tiputtelee jos unohtaa. Tarkemmin ajatellen, vatsavaiva saattaa tosin johtua myös siitä että söin päivällä varmaan puoli kiloa pullataikinaa... ;-)

JOs menis katsomaan mitä BB:ssä tapahtuu, niille tulee vieras...

Vierailija
26/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis 24 ja mun kihlattu kohta 29 vuotta. Puolen vuoden hiillostuksen jälkeen mies alkaa lämpenemään idealle, mutta osti itselleen lisää aikaa lupaamalla, että vasta häitten jälkeen saa alkaa tapahtumaan. Pillereiden syönnin lopetin kyllä jo kesällä, kun 7 käyttövuoden jälkeen alkoi esiintymään haluttomuutta.

Yhdessä asuminen on vielä kaukainen haave, koska molempien työt sijaitsee eri paikassa ja välimatkaa on sellainen 250 km. No toisaalta tällä järjestelyllä kahden kovapäisen ihmisen välit pysyy hyvänä, kun ei lyhyen viikonlopun aikana viitti kovasti tapella.

Joo mä oon ollu joskus Kreetalla toukokuun alussa ja oli mukavaa. Lämpöä riitti ihan meressä asti ja kun oli järjestetty muutakin aktiviteettia kuin rantsuilua niin oli ihan jees. Oltiin mm. vaeltamassa, pääkaupungissä pyörähtämässä ja jollain linnoituksella ja muinaiskaupungin retkellä. Mutta kaikki retket kustantaa sitten extraa.

Italia on kanssa tosi mukava toukokuussa, kun on sopivan lämmintä, paikat vihertää jopa sisiliassa eikä ole liikaa turisteja. Tosin turistipaikoissa saa maksaa samoja hintoja kuin Suomessa. Kortteli sivuun turistialueelta ja hinnat putoaa melkein puoleen, mutta samalla katoaa ihmisten englannin taito. Osa minun sydämestäni on jäänyt italiaan iki ajoiksi. Ja varmaankin lähden sinne joskus takaisin töihin.

No nyt odottelen innolla uuden vuoden vastaanottamista Berliinissä. No onneksi siihen ei ole enää montaa viikkoa ;-)

Vierailija
27/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] Tuosta [b] valkokullasta[/b] vielä. Arvatkaa vaan, luin tuon nikkelijutun häälehdestä sen jäkeen kun me oli jo ostettu noi sormukset. Joten ei edes olis osattu tuollaista kysyäkään. Tosin tuossa liikkeessä mistä ostettiin pitäisi kyllä olla laadukasta tavaraa.

Toisaalta hääpalstalta luin, että joku morsian oli ollut allerginen valkokultaisen korun rodinoinnille. (valkokultaiset korut päällystetään

rodiumilla josta koru saa kiiltonsa)

[/b]Lumiina[/b] Sinun pitää olla todella tarkkana tuon sormuksen valinnassa varsinkin mikäli haluat valkokultaisen sormuksen.

[b]Artiere:[/b] Tervetuloa listalle!

Missä valossa sun sormuksesi hohtaa kullanvärisenä? *tiirailee omaa sormustaan* Varmaan sekin riippuu siitä, minkävärisestä kullasta sitä on lähdetty vaalentamaan, kait. *Onko omasi ollut alunperin rodinoitu l. kiiltävä?

UUdelleen rodinoimalla saa kolhut piiloon ja kirkkaan ja vaalean pinnan sormukselle. Omaassani mä en huomaa keltaista sävyä lainkaan lähinnä ei kiiltävä ja harmahtava nyt kun olen sormusta käyttänyt noin 4 vuotta.

[b]Lumiina:[/b] bdbddbdbdbdbdbdbd paljon peukutuksian onnistumisen puolesta, jotta pääsisit sinne kouluun!

[b]Thunderi:[/b7] Harmi juttu että löytyi tuommoin kysta kohdusta. :(

Ilmeisesti on niin, että ainakin jotkut kystat haittaavat raskaaksitulemista. Toivottavasti saavat sen siellä sairaalassa pian hoidettua pois haittaamasta. Toisilla kystat aiheuttavat vuotohäiriöitäkin.

Ja tervetuloa meidän marttakerhoommekin! Ihanat noi raasu ja nuttu. :)

[b]Hannele:[/b]Jaa matkatoimiston täti siis oli oikeassa... :) Täytyy munkin huomenissa käydä katsomassa josko uudet esitteet olis R-kioskeissa..

[b]Jaanica:[/b] Auts! Paranemissäteitä!

[b]Dorinda:[/b] Oli varmaan tosi ihanaa pidellä sitä vauvelia! :)

Noita Viivi&Wagner sarjakuvia on hesarin nettisivuillakin.

[b]Laura[/b] Eiii, kai susta nyt niiin vanha sentään tule.. Ensi vuonna vasta on se kriisi vuosi... kait ;)

[b]G [/b] Katsoin ekan osan tuosta Täydelliset naiset sarjasta, mutta en ole jaksanut aktiivisesti seurailla tuota.

[b]Hannele:[/b] Siis appivanhemmat eivät voisi osallistua sun&sun miehen matkaan koska ostaa anopille matkan. No sitten maksatte itte ja se on sitten sun lahjasi. Mielestäni sun ei tarvi miettiä onko idea uusi vai käytetty. Samaakin ideaa saa käyttää ku se on hyvä! : )

Ompas appiukolla ollut surullisia päiviä. :(

Luulempa että appiukkosi pitää niistä lapsenlapsista sitten kun niitä on.

Kävin tuossa aikaisemmin iltapäivällä vähän kävelemässä ja läheisesä ostoskeskuksessa, ja ostin sitten tarjouksesta viimeiset vaaleanpunaiset Butterflyt pois kuljeksimasta. Katselin niitä jo pari viikkoa sitten, mutten sitten malttanutkaan kun en ollut varma paljonko lankaa tarvitaan ajattelemaanin ajattelmaani neuletyöhön. no, kahden asuinpaikan

kiroja, mä en edelleenkään tiedä missä on se lehti jossa se ohje on. Sitten ostin kaupan viimeiset kuusi kerää.

Laiskana ihmisena hoidin ruokapuolen Raxin ahmi itsesi ähkyyn paikassa. Olen kyllä jo oppinut hillitsemään itseni, en siis tankannut halkeamispisteeseen asti ;)

Ihmeelinen vatsakipu iski kävellessäni kotiin. :(

[b]Marttakerholaisille[/b] tiedoksi: SandnesGarnilta on tullut uusi ohjelehdykkä :) Käykääs ihailemassa http:// www.tekstiiliteollisuus.fi

Valitettavasti vaan suomennettu versio tulee lankakuppoihin vasta joskus ensi vuonna. Tahtooo heti heti!!! : /

iltaterveisin: tiimaripossun lailla nurkassa vapiseva merineito

joka pelkää ihan sikana huomista hammaslääkireissua. :( [/color]

Vierailija
28/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Merineito, siitä ikäkommentista. En mä kyllä tunne itseäni kovin vanhaksi mutta kai noita ryppyjä alkaa pikkuhiljaa tulla ;-) Sä taisit olla suunilleen samanikäinen? Suurin osahan täällä on vähän nuorempia, ollapa vielä alle 25... No joo, ei mua tää vanheneminen muuten haittaa mutta vauvantekoaika lyhenee koko ajan! Eikä toi ukko tajua sitä... ajattelee kai että vaihtaa sit nuorempaan jos on tarvis. Höh. No ei kai sentään (toivottavasti).

Unohtuipa kertoa että kävin tänään taas halimassa sitä kaverin 3kk ikäistä palosireeniä... se on kyllä jo vähän vaimentunut, mutta ääntä lähtee kai edelleen enemmän kuin keskivertovauvasta. Tosi ihku se on silti, varsinkin silloin kun hymyilee. Haluu kans...

No joo, nyt nukkumaan, muuten oon taas aivan koomassa huomenna.

Vierailija
29/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on ollut sellainen kiiltävä, mutta on saanut jokusen kolhun poskeensa. Sellaisessa hämärässä valossa se kiiltelee keltaisena. Noi kolhut johtuu sen pehmeydestä, ku ostettiin turhan puhdasta kultaa. Eli olis kannattanut satsata vähemmän, mutta nikkelittömiä vaihtoehtoja oli vaan muutama. Jos vihkisormukseen haluaa timatteja niin saattaa alkaa hinta heikottamaan..

Täys kultahan on tosi pehmeetä. Urheilijatkin kokeilee onko kultamitali aito ja jääkö siihen hampaan jäljet.