Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä raskausviikolla kannattaa lopettaa pyöräily?

Vierailija
17.08.2011 |

Pyöräilen töihin ja takaisin, koska matkaa on vain 5km ja se vie 15min ja bussilla tunnin.

Kuinka pitkälle syksyyn voin polkea? Nyt viikkoja 7.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaillessa törmää vain aika usein siihen, että pyöräily on jotenkin todella vaarallista raskaana oleville..

Pyöräily on mun ykkösharrastus ja olisin ihan hukassa, jos en pääsisi talvellakaan pyöräilemään. Katsotaan kelien mukaan sitten, miten pääsen etenemään.

ap

Vierailija
2/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla on kesäkuun vauva, joten keväällä oli hyvä pyöräillä.

Kärsin pahoista liitoskivuista ja pyörällä pääsin paljon paremmin, nopeammin ja kivuttomammin etenemään. :) Kävimme miehen kanssa pyörälenkeillä vielä lasketun ajan jälkeenkin. Viimeiseen neuvolaan pyöräilin mutkan kautta ja pari päivää sen jälkeen synnytin. Terkkari sanoi neuvolassa pyöräilyn olevan sallittua, kunhan se ei aiheuta supistuksia. Ja pitää ajaa varovasti, ettei kaadu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt rv 37 ja pyöräilen vielä mielelläni! Kyllä sen sitte kroppa kertoo, kun ei enää tunnu hyvältä. Mutta noin vähillä viikoilla se on vielä se ja sama millä kulkupelillä menet!!

Vierailija
4/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menin vielä äitiysloman alettua äitiysneuvolaan pyörällä...

Vierailija
5/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatumisriskiin. Liikenneonnettomuus kun voi sattua ilman omaa töppäilyäkin. Oman raskauteni aikana pyöräilin ihan loppumetreille saakka, koska lapsi syntyi kesällä. Liukkaalla kelillä en uskaltaisi pyöräillä raskaana.

Vierailija
6/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytystä edeltävänä päivänä ajelin vielä 15 km lenkin. Vauhti ei tietenkään ollut enää niin kova kuin aikaisemmin ja tosi varovaiesti pyöräilin.

Vierailija
7/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitenkään hankalaa tai käynyt mielessäkään että en voisi pyöräillä.

Tänään kyllä neuvolan terkka kysyi että tuntuuko kyllä ihan hyvältä vielä pyöräillä kun pyörällä tulin neuvolaan.

Viikkoja 20+3 ja ihan samalta se tuntuu kuin ei raskaana ollessa.

Vierailija
8/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva alkoi painaa alapäässä. Jatka rauhassa syksy. Aja varovasti ja hoida virtsatieinfektiot jos ajo provosoi niitä.

Vierailija
9/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis liukkaalla niin kauan kunnes vatsa otti pahasti vastaan.

Olen lyhyt ja vatsa on aina ollut suuri joten oma ajo-asento ainakin esti. Vatsa sanoi että pois tästä sykkyrästä. Viikkoja en muista mutta pitkällä olin.

Vierailija
10/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin:) Miks ihmeessä pitäisi lopettaa, jos ei sitten jostain syystä ole pakko.

Vierailija
11/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pyöräilylle mitään rajoitusta ole? Ei ole tullut mieleenkään, etten voisi pyöräillä (rv 32)...

Vierailija
12/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljet niin kauan työmatkaa kun SUN olo tuntuu hyvältä. Ei tollasia rajoja voi antaa...

Vierailija
13/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viimeisin syntyi kesän lopulla, joten pyöräilin kyllä ihan laskettuun saakka. Talvella en muutenkaan pyöräile.

Vierailija
14/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseen neuvolaan ja kahden päivän päästi kävin synnyttämässä. Jos olo tuntuu pyöräillessä hyvältä niin loppuun saakka voi pyöräillä. Tosin jos olisi ollut liukasta en olisi pyöräillyt enää kömpelyyden takia.

Kuuntele omaa kehoasi ja toimi sen mukaan, muita rajoituksia ei ole.

Vierailija
15/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pyöräilin ihan yliajalle asti. Tosin loppuraskaudesta (ennen yliaikaa siis) aika hitaasti, koska ylämäissä alkoi supistella. Yliajalla menin tahallani ylämäkiin, mutta katin kontit, 42+0:n asti piti mennä.

Vierailija
16/16 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes huomasin, että maha on niin iso, ettei pyöräilystä tule kerrassaan mitään. Hyvä kun pääsin polkimilta alas jotenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän