Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on yhtä helvettiä!!!!

Vierailija
17.08.2011 |

Vaikka kaikkensa yrittää, niin kaikki menee päin mäntyä!

Junan alle on tehnyt mieli hypätä jo monet kerrat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten ois vielä yks keino: Jumala?

Mä sain konkreettista(kin) apua yläkerrasta, kun pitkän aikaa tuntui että elämä on yhtä "helvettiä" enkä enää omin voimin ja omin keinon saa sitä muuttumaan.

Sitten kun yläkerrasta apua pyysi, sitä tuli. Niin että vieläkin ihmettelen.

Kokeile, ei oo mitään menetettävää.

Vierailija
2/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitäkin yrittänyt. Lapsena ollessani äitini antoi ymmärtää, että jumala on rankaiseva jumala. Olen yrittänyt uskoa, että asia ei ole noin, mutta pakko on ollut itsekin todeta, että JUMALA RANKAISEE!!! Ja vaikka kuinka yrittäisit olla hyvä, niin sinua rankaistaan kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hetekllinen agsti-kohtaus

Vierailija
4/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitäkin yrittänyt. Lapsena ollessani äitini antoi ymmärtää, että jumala on rankaiseva jumala. Olen yrittänyt uskoa, että asia ei ole noin, mutta pakko on ollut itsekin todeta, että JUMALA RANKAISEE!!! Ja vaikka kuinka yrittäisit olla hyvä, niin sinua rankaistaan kuitenkin.

Jack Frost: Tie Isän syliin.

(voi tilata vaikkapa tv7-kaupasta netistä)

Siunausta.

t. 2

Vierailija
5/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaisten mielestä se on saatana/piru tai joku sellainen, joka heittelee niitä kapuloita rattaisiin, Jumala on vaan se ainoa hyvä, joka tarkoittaa kaikille hyvää jne. Se ei vaan voi mitään sille pahan mahdille ja silleen.

Kun on kokenut kahden lapsen kuoleman, taloudellisen romahduksen, velkajärjestelyn ja avioeron, niin mullekin tulee välillä mieleen, että lääkkeillä, veitsellä vai narulla?

Vierailija
6/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasi kuulostaa melkein kuin mun suusta.

T. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme