Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet miehestä joka ottaa Thaimaalaisen nuoremman vaimon?

Vierailija
17.08.2011 |

Mua jotenkin hävettää että ex otti sellaisen. Ex haluaa aina hallita toisten elämää, siksi erosinkin hänestä. Nykyään en kehtaa kertoa kenellekään että olen seurustellut exän kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa nuoren, kauniin ja koulutetun naisen niin eikö se ole tosi hienoa. Thaimaalaiset on niin pirun ahkeria ja siistejä ja mukavia, että ei kai siinä voi olla kuin tyytyväinen hänen puolestaan. Suurin osa todellakin vaihtaa parempaan, paljon parempaan. Minun veljeni on naimisissa singaporelaisen kanssa ja kyllä heillä ainakin menee todella hienosti.

Vierailija
2/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden ainoa tapa päästä elämässä eteenpäin on ottaa joku ulkomaalaisen tahvo mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosi moni nainen ottaa jotain täysin lukutaidottomia väkivaltaisia islmisteja, eiköhän tuo ole valovuoden päässä vielä niistä surullisista liitoista. Thaimaassa muuten toimii koululaitos todella hyvin eli se on valovuoden edellä lähi-idän ja Afrikan maita. Minun serkkuni meni naimisiin pari vuotta sitten kaupallisen koulutuksen käyneen thaikkunaisen kanssa, tulivat Suomeen ja nainen ei ole päivääkään ollut työtön, teki ihan mitä vaan oli tarjolla ja pääsi aika nopeasti oman alan töihin. Oppi mm kielen aivan mielettömän nopeasti. Eli kannattaa miettiä hävettäisikö jos siskosi ottaisi jonkun lukutaidottoman muslimin, joka juoksee pillun ja rahan perässä?

Vierailija
4/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, ettei kehtaa exäsikään kertoa sinusta kenellekään aloituksen perusteella eikä varmaan ulkoiset avutkaan ole ihan nykyisen naisen tasolla :)

Vierailija
5/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sellaista suomalaista naista ei saa, niin ottaa thain.

Mutta sitten on myös näitä pareja, jotka on samanikäisiä. Niistä mulla ei ole mielipidettä.

Vierailija
6/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa hieman alistuneessa tilassa olevan vaimon joka ei naputa ja on kaunis,köyhä tyttö taas saa kaipaamaansa elintasoa.

Vierailija
7/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa hieman alistuneessa tilassa olevan vaimon joka ei naputa ja on kaunis,köyhä tyttö taas saa kaipaamaansa elintasoa.

Vierailija
8/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni on naimisissa singaporelaisen kanssa ja kyllä heillä ainakin menee todella hienosti.

Yleisesti ottaen thaimaalaiset ja singaporelaiset on aika erilaisista lähtökohdista, vaikka molemmista toki varmasti löytyy köyhä & kouluttamaton ja omillaan toimeentuleva & koulutettu porukka. Singapore on kuitenkin ihan moderni sivistysmaa, Thaimaa suurelta osin kehitysmaatasolla.

Jos suomalaismies asuu vakituisesti Thaimaassa ja avioituu siellä thaimaalaisen naisen kanssa, en ajattele oikeastaan mitään. Normi homma. Jos suomalaismies hakee vaimon thaikuista ihan lomamatkan puitteissa, säälin molempia. Eri syistä tosin. :)

Vierailija
9/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa jonkun jota alistaa, nainen saa elintasoa mutta miehen kyllästyttyä saattaa joutua prostituoiduksi thai-hieromaläävään.

Vierailija
10/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noita thaikku/suomi-pareja näkee kylillä niin yleensä se mies on peruspossu jolla ei mahkuja näyttävään naiseen olis kotimaan kamaralla.

Onhan se varmaan aika valtaalisäävä kokemus kun vaimo ei olekkaan uraatekevä itsenäinen rouva vaan sisätiloissa pysyvä kotitalouskone joka on miehestään täysin riippuvainen.

Säälittäviä ne ukot mun mielestä.

Vierailija
11/13 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei suomalaista saa. Tiedän kyllä, että nämä rassukat yrittävät perustella oman valintansa paremmuutta, mutta kyllä ne kulttuurierot jossain vaiheessa on haitaksikin.

Vierailija
12/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kuin keskustelun aloittajalla. Minä olin suomalainen nainen nro 2. Edellisestä liitosta kaksi lasta ja minun kanssa 2. Jopa naimisiin päädyin. Ihan mukava mies kaikkien mielestä mutta perheen sisällä asiat olivat aika toisin vuosien saatossa.. Alistamista, väkivaltaa. Erosin loppujen lopuksi, samosta syistä kuin number 1 vaimo.

Nyt on hymyilevä thai, jolla hänen lapsi Thaimaassa. Kohta varmaan Suomessa sosiaalituella.

Thait ovat lapsuudesta asti "koulutettu" palvelemaan miestä kaikin tavoin. Ja tietty passi länsimaahan kun lapsen tekaisee.

Ainakin minun ex-mieheni tosiaan halusi hallita ja toisen kunnioittamisesta ei ollut tietoakaan. Haukkui työpaikkani ja kaverini vaikka itse on tehdastyöläinen.

Että siinä minun tarinani...

Vierailija
13/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaahan se on ostaa halvalla nainen, kuin oikeasti hommata sellainen vierelle.