Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla lantionpohjalihakset olleet erinomaisessa kunnossa ennen synnytystä?

Vierailija
17.08.2011 |

Miten meni synnytyksen jälkeen? Kestikö kauan saada lantionpohjalihakset jälleen timmiin kuntoon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantionpohjalihakset selvästi kärsivät. Ensimmäisen viikon ajan synnytyksen jälkeen oli virtsankarkailua, mutta se loppui parissa päivässä kun rupesin treenaamaan. Mun onni on ollut se, ettei mitään repeytymiä ole yhdessäkään synnytyksessä tullut = joustavat kudokset.

Vierailija
2/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tuntui räjähtävän aivan täysin käsiin koko lihakset. Vielä viidenkään vuoden kuluttua synnytyksestä ei mikään ole niinkuin ennen, vaikka toki olen lihaksia jumpannut niinkuin ennenkin.

Niin se raskaus ja synnytys vaan muokkaavat tätä kroppaa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut ongelmia. Sanoisin, että hyväkuntoiset lihakset palautuu nopeammin. Niin ja kolme alatiesynnytystä takana.

Vierailija
4/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kolmas vei kyllä lihakset jonnekin huitsin nevadaan ja nyt sit yritetään saada edes osa niistä takaisin..

Vierailija
5/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne myös palautuivat nopeasti. Tokaa odottaessa kaikenlainen liikunta piti laittaa jäihin. Ei tullut sitte treenattua niitä lantionpohjiakaan ja sen kyllä huomas. Sai tehdä ihan tosissan duunia, että sai palautumaan lihakset edes jonkinlaiseen kuntoon. Synnytyksestä on nyt 9 kk eikä lihakset vieläkään ole samassa kunnossa vaikka ahkerasti olen treenannut.

Vierailija
6/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hyvässä kunnossa oleva lihas palautuu nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi