Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex haluaisi palata yhteen. Jätti vajaa vuosi sitten toisen vuoksi. Otanko vai jätänkö väliin?

Vierailija
17.08.2011 |

Miehellä oli ollut sivusuhde muutaman kuukauden ajan kunnes jätti minut sen naisen vuoksi ja muutti tämän kanssa yksiin. Olihan minulla ollut epäilyksiä asiasta, mutta todisteita ei. Olin kysynyt monta kertaa mutta mies joka kerta kiisti.

Viime vuoden lokakuussa mies yht'äkkiä jätti minut, tuli viikonloppuna kotiin salilta, pakkasi vähän kamoja ja lähti. Noin vain. Ilmoitti löytäneensä uuden naisen ja muuttavansa hänen luokse. Lähtönsä jälkeen teki elämästä silkkaa helvettiä. Haukkui ja panetteli minua sukulaisille, hankaloitti asioita missä vaan ikinä pystyi. Talon myyntiinlaittaminen, lasten tapaamiset, elatusmaksut vain muutama esimerkki mainitakseni...

Itse toivoin ja uskoin maaliskuulle asti että kyllä se mies vielä järkiinsä tulee ja palaa luoksemme. Vähitelleen toivo ja usko hiipui, aloin järjestelemään asioita niin että selviän kaikesta yksin. En enää jaksanut uskoa että mies tekisi sovitun mukaisesti.

Nyt heinäkuussa mies yllättäen soitti ja kysyi sopiiko tulla käymään, pitäisi keskustella. Yllätyin jo pelkästä kysymyksestä, enkä osannut sanoa muuta kuin tule vaan. Yllätys oli melkoinen kun mies sanoi että tajuaa tehneensä elämänsä virheen ja haluaisi palata minun ja lasten luokse. Olisi jättänyt uuden naisensa vaikka heti samana päivänä jos olisin näyttänyt vihreätä valoa. Mies jopa itki.

Olin hämmentynyt ja vihainen. En tiennyt mitä ajatella ja toisaalta tunsin suunnatonta halua kuristaa mies. Minä olin oikeasti rakastanut miestä täysillä ja omasta mielestä yrittänyt tehdä parhaani miehen ja lasten eteen, mitä mies tekeekään kiitokseksi. Panee toista naista, haukkuu minut kaikille ja nyt muka kuvittelee että voi noin vain palata takaisin. Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunukaan. Mies ei aiemmin ollut edes hävennyt käytöstään. Oli vain ollut sitä mieltä että minun pitäisi mennä itseeni ja hänellä on oikeus olla rakastamansa toisen naisen kanssa ja minun pitää se vain tyynesti hyväksyä.

Miehelle sanoin että täytyy miettiä asiaa ja palataan myöhemmin asiaan. Rakastan miestä edelleen, mutta luottamus, sitä ei ole. Mies on polkenut sen täysin jalkoihinsa. Jos otan miehen takaisin, mikä estää häntä tekemästä samaa toista kertaa? Tai huomaamasta taas puolen vuoden päästä että eiku sittenki kyllä se sama toinen nainen on kivempi?

Mielessä väikkyy myös kosto. Mies on tehnyt niin monet paskat mulle tässä vuoden aikana, että tekisi mieli antaa maistaa omaa lääkettään. Jospa antaisin ymmärtää että palataan vaan yhteen, mutta sillä ehdolla että muutat heti naisen luota pois omaan asuntoon, katsellaan vähän aikaa ja sitten muutetaan takaisin yhteen. Mutta eipä vaan muutettaisi, ikinä... Tuumaisin lopuksi että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Mielipiteitä. Kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ota. En minäkään ota. Ennemmin itken tyhjässä ja pimeässä komerossa loppuelämäni ajan!

Vierailija
22/25 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään ota. En minäkään ota. Ennemmin itken tyhjässä ja pimeässä komerossa loppuelämäni ajan!

Ketju vuodelta 2011 eiköhän Ap ole jo ratkaisunsa tehnyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
24/25 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa et ota tällaista takaisin. Aiheuttaisit sillä suurta vahinkoa lapsillesi. Jos et itseäsi arvosta, niin suojele kuitenkin lapsia. 

Vierailija
25/25 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo muistisääntö exiä koskien:

Exiin ei kosketa.

Ne on syystäkin exiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän