Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa yksi facebook kaveri, joka tykkää omista jutuistaan ja vastailee itselleen.

Vierailija
17.08.2011 |

Siis kirjoittaa jotain omalle seinälleen ja muutaman tunnin päästä vastaa siihen viestiin tyyliin "mä tykkään" tai "just" tai jotain muuta yhtä fiksua.

Ja samalla myös "tykkää" siitä viestistä.

Samoin omiin kuviin kommentoi jotain älytöntä (enkä nyt tarkoita niitä kuviin laitettavia "esittely tekstejä" ja tykkää niistä.

Kukaan muu ei näytä laittavan hänen seinälleen mitään viestejä eikä myöskään tykkää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsensä kanssa keskustelee ;)

Vierailija
2/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsensä kanssa keskustelee ;)

Ja ne sen "ekat" viestit on kanssa joskus niin päättömiä ettei mitään rajaa (tyyliin mä menen nyt vessaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yksinäiseltä. Piristä häntä ja kommentoi jotain kivaa!

Vierailija
4/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri joka harrastaa samaa ja paljon muuta yhtä viisasta... Yksinäinen taitaa raukka parka. Tykkäilen aina välillä, kun kukaan muuta ei sitä tee... Joku välillä kommentoi jotain tyyliin "??", kun jotain riittävän outoa/pelottavaa (itsemurhaviestin kuuloista tekstiä tms.) kirjoittaa.

Vierailija
5/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kirjoittaa....

Vierailija
6/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa, jos yksin pitää tykätä omista jutuista. Haluaisi käydä keskustelua, mutta kukaan ei tartu. Surullista...itse olen niin hölmö, että tykkään just tämmöisten ihmisten päivityksistä :)

Vierailija
7/7 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yksinäiseltä. Piristä häntä ja kommentoi jotain kivaa!

Enkä kehtaa laittaa mitään omaa avausviestiä hänen seinälleen. Kun en siis keksi mitään kivaa sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi