Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni vetoaa lapsiin.

Vierailija
17.08.2011 |

Kun ei liiku. Ei kai se lapsi ole este liikkumiselle. Kyllä kai lapsen voi ottaa mukaan liikkumaan.

Aikoinaan hoidin viittä lasta yhdessä perheessä ja tein pitkiä päiviä. Me liikuttiin ihan joka päivä! Lapsista nuorin oli alle vuoden ja vanhin 6-vuotta. Ei minusta ollut ongelma lähteä lasten kanssa ulos esim. vaunuilemaan. Vanhimmat tuli pyörillä ja usein talvella meillä oli vaunujen lisäksi pulkkakin mukana.

Nyt minulla on oma lapsi ja kyllä liikun edelleen hänen kanssaan ja aion tulevaisuudessa liikkua useammankin lapsen kanssa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. Nyttemin lasten ollessa isompia mutta pienimmäinen 5v, ei onnistukaan niin helposti. Itsellä normi 8-16 ma-pe, puolisolla epäsäännöllinen vuorotyö, harvoin vapaat viikonloput. Ei tukijoukkoja lähellä, isompikaan ei niin iso että voisi jättää tuon pienimmäisen kanssa kotiin. Niin että hankala on minun mihinkään aikatauluun sidottuun jumppaan tms. osallistua.

Olenkin ratkaissut niin että kuntosalilla käyn aikaisin aamulla, tai juoksulenkillä myöhään illalla kun puoliso tulee työstä.

Toki lastenkin kanssa pyöräillään ja ulkoillaan, en vaan osaa liikuntana sitä pitää :)) Mun liikunnassa pitää lihasten soida ja sykkeen nousta.

Mutta siis minä kyllä ymmärrän että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita joissa liikkumisen järjestäminen ei niin helppoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla