Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muilla juoksemista harrastavilla vastaavaa ongelmaa

Vierailija
17.08.2011 |

Eli äkillinen vessahätä kesken juoksun. Ja juuri kun olet päässyt riittävän pitkälle lähimmästä vessasta.

Mulla tätä ilmenee joskus, mutta joka kerta saa pelätä että mites tänään.

Juosta en uskalla metriäkään jos on tullut syötyä 2 tunnin sisään.

Mikä auttaisi??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Parikin kertaa olen paskonut metsään kun iskenyt hätä niin äkisti kesken lenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen paskonut housuihini lenkillä.

Ei kuulema ole ihan älyttömän harvinasita.

Vierailija
4/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä ole tällaista ongelmaa tullut vastaan. Pitäisi olla jo lähtiessä hätä, että muodostuisi ongelmaksi.

Vierailija
5/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös juoksen peruslenkit aamuisin ennen aamupalaa. Pidemmät lenkit sitten illemmalla. Ei ole tullut ongelmia, tosin mulla ummetusta ja juoksemalla saan suolen toiminnan pidettyä hyvänä.

Vierailija
6/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Juokse jonkun verran hitaammin, mutta pitempiä lenkkejä. Se ainakin auttanut mulla. 

Vierailija
7/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneksi ole tällaista ongelmaa. En kylläkään voi juosta tuntiin-pariin syömisestä, koska maha kipeytyy.

Vierailija
8/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2011 klo 13:33"]

Minulla ei ole tuota ongelmaa. Ehkä siksi, että juoksen aamuisin heti herättyäni. Käyn vain vessassa ja puen lenkkivaatteet päälle.

nuorimmainen nimittäin on kärppänä hereillä heti kun minäkin, vaikka miten yrittäis hiipiä, miehenin pitäiss sitten sen takia nousta aikaisemmin.
Kuinka paha asia olis kokeilla jotain imodiumia? vaikka tosi pienen annoksen?
ap.

Miksi sun miehesi ei voi pitää nuorimmaisesta huolta silloin kun juokset? Oletko kotiäiti, tunnetko että lasten vahtiminen on enemmän sinun hommaasi?

Vierailija
9/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ongelma, vie juoksemisesta aika paljonkin iloa kun tarttee pelätä asiaa jo lähtiessä. Luin jostain, että kannattaisi lämmitellä hyppimällä 10 minuuttia hyppynarulla (hätä tulee jos tulee), käy vessassa ja lähtee vasta sitten juoksemaan. En ole itse kokeillut, mutta voiai toimiakin.

Vierailija
10/21 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oli ongelma, kun lomalla ruokailurytmi oli eri kuin arkena. Onneksi oltiin mökillä... Vessapaperia tiesin varata ekan kerran jälkeen mukaan.

Vierailija
11/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs kaikki juoksijat nyt on?

Vierailija
12/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on pitäny pusikossa käydä, onneksi lenkkeilen tuolla syrjässä.

Vierailija
13/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min lenkin alusta tulee hätä, mutta käyn puskassa. Iltaisin tätä ongelmaa ei ole!

Vierailija
14/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juoksen, niin juoksen yleensä metsäautotiellä tai muilla syrjäisillä seuduilla, niin että puskaan hyppääminen onnistuu ihan hyvin

Vierailija
15/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juoksen, niin juoksen yleensä metsäautotiellä tai muilla syrjäisillä seuduilla, niin että puskaan hyppääminen onnistuu ihan hyvin

Vierailija
16/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis iso hätä

Vierailija
17/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se liittyy siihen, että liikkuessa suolen oma motiliteetti vilkastuu. Ummetuksenkin hoidossa liikunta on tärkeää. Silti tosi viheliäinen vaiva.

Vierailija
18/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota ongelmaa. Ehkä siksi, että juoksen aamuisin heti herättyäni. Käyn vain vessassa ja puen lenkkivaatteet päälle.

Vierailija
19/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen noin tunnin lenkkejä eri aikoihin päivästä, myös melko pian ruoan jälkeen. Ei ole koskaan tullut vessahätää.

Vierailija
20/21 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan voi lähteä syömisestä tai (kahvin tai teen) juomisesta parin tunnin sisään juoksemaan, en pääse sieltä takaisin kuin kiemurtelemalla tai konttaamalla. Ennen aamupalaa taas olo on liian heikko. Mutta suunnittelen lenkkini sen verran etukäteen, että voin ajoittaa syömiseni oikein ja juoksu kulkee.