Sukulaisten sotkeminen riitoihin
Miehellä on kumma tapa sotkea meidän riitoihin sukuaan. On äitiinsä yhteydessä harvoin ja nekin kerrat silloin, kun meillä on jotain skismaa. Äitinsä sitten tomerana poikansa puolestapuhujana soittaa haukkupuheluita, minun äidilleni. Poikkeuksetta minä olen hirviö, joka alistaa ja tyrannisoi miestä, mutta eivätkö nuo ihmiset tajua, että riidat tulevat juuri siitä, ettei mies hoida asioita, jotka on luvannut hoitaa? Mies ei siis ole minkään pirttihirmun alaisuudessa.
Kommentit (12)
Sanot vain että asia ei kuulu heille.
teen itsekin virheitä, kuka ei tekisi?
mistä ne riitojen syyt kumpuaa, hyvä jos itsekään aina sitä tajuaa :)
Anna olla, sanot vaan, ettei kuulu heille.
joka häiriköi äitiäni, vaikkei tiedä asioiden todellista laitaa. Ja jos aikuinen mies ruikuttaa äidilleen, vaikkei muuten jaksa tätä kuunnella, niin mistä se kertoo????
Ihana mies sulla tai siis pikku poikahan tuo on. Juoksee äidin syliin, kun ei maailma tanssi hänen pillinsä mukaan. Ja äitinsä vielä pitää NicoPetterinsä puolta aina ja kaikkialla. Söpöä! Paitsi että naisen kaveri on mies ja lapset on lapsia.
Normaali aikuinen jättäisi vastaamatta tai ilmoittaisi, että asia ei kuulu hänelle, eikä siitä keskustele.
Miksi ei miehesi? Miksi ei äitisi? Jokainenhan toimii ihan yhtä tyhmästi...
ja idioottimaista miehen äidiltä.
Normaali aikuinen jättäisi vastaamatta tai ilmoittaisi, että asia ei kuulu hänelle, eikä siitä keskustele.
äitini ilmoitti, ettei kannata sekaantua ja vastaa toki puheluihin, joita saa.
ja täällä saa ruikuttaa asiasta, joka vaivaa/ärsyttää;) ja 10 tottakai ärsyttää, kun mies sotkee asiaan sukulaisia, jotka eivät tiedä, mitä meillä OIKEASTI tapahtuu ja joiden todellinen auttamishalu on vain riitelyssä ja rikkomisessa, ei asioiden korjaamisessa.
Teetkö itse koskaan virheitä?