Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppakivasta kokemuksia?

Vierailija
16.08.2011 |

Olemme todella näyttävä pari, itse 171/56, pitkät tummat hiukset ja olen entinen malli. Miehelläni sopivan lihaksikas adoniskroppa, 184 cm pitkä, tummat hiukset ja ruskeat silmät. Mieheni on entinen Paparazzin malli. Nyt olemmekin ajatelleet kimppakivaa. Onko kenellekään kokemusta ja miten se sujui ja mitkä olivat jälkifiilikset? Halukkaita naisia tai pareja? Ilmoittautukaa ja kertokaa itsestänne, jos kiinnostaa.

M36

N33

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain todella tasokkaiden parien kanssa. Meriittejä täytyy olla vähintään Hollywood-tasolta tai vastaavasti rock-maailman huipulta. Myös kreikkalainen jumalatar/jumala käyvät.

Vierailija
2/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kelpaa teidän kaltaisenne ei-hollywoodtähdetkin. Olen itse 56v 108 kg, 168 cm, kalu 12,5 cm. Rouva on 62v. 154cm. 112 kg. Olemme todella vapaamielisiä ja avoimia. Kaikki käy. Rouva erityisesti halusi ensimmäisen naiskokemuksensa. Ja kyllä ehkä voisin kokeilla saada itse kalua ekan kerran. Kiinnostaako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miä olen 76v. 146 cm ja 186 kg, kalu on 6,7 cm, sopisko

Vierailija
4/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmantena pyöränä. Tavisparin kanssa.

Menkää jo kallekuvajat ja joannaväreet pois kaltaistenne joukkoon. Ei teitä kukaan jaksa viittä minuuttia kauempaa.

Vierailija
5/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuulla on hyvä pillu ellei ole synnyttänyt!!!

kolmantena pyöränä. Tavisparin kanssa. Menkää jo kallekuvajat ja joannaväreet pois kaltaistenne joukkoon. Ei teitä kukaan jaksa viittä minuuttia kauempaa.

Vierailija
6/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi