Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboitko aina yksin?

Vierailija
08.01.2014 |

Onko kukaan vahingossa tai tarkoituksella nähnyt sinun masturboivan? Miltä se tuntui? Mitä teit(te)?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboin webbi cameralla Aasialaisen teinitytön kanssa, ja laukesimme kummatkin

Vierailija
2/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt katsoa masturbointia. Joskus tehdään kumppanin kanssa kimpassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika rahikaisella, vaimo nauttii katsella ja nautin katsella vaimoa masturboinnin aikana

Herra40+

Vierailija
4/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti aina yksin. Vähän nolottaa vaikka olen ollut jo parikymmentä vuotta naimisissa ja kyllä vaimo tietää "harrastukseni".

Vierailija
5/11 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tehty vaimon kanssa yhdessä. Onhan se kiihottavaa.

Vierailija
6/11 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin aina yksin. Joskus vuosia sitten vaimo oli kiihottavan näköinen ja masturboitiin yhdessä. En usko, että haluaisi(en kyllä minäkään!) masturboida kanssani, kun katselen parikymppisiä kissoja samalla. Yksin runkkaillessa voi keskittyä vain itseensä, en halua häiriötekijöitä pilaamaan sessiota.

Vierailija
7/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa tehdään yhdessä....kiihottaa molempia katsella.

Yksin ollessa webbikameran avulla eri naisten kanssa

Vierailija
8/11 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkuna joudun mastruboimaan yksin :(

-hemmo stadista

Vierailija
9/11 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras webbikamera mesta yhteiselle harrastukselle? 

Vierailija
10/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin säännöllisesti (1-2krt/kk) frendini kanssa. Katselemme toistemme kulleja ja usein ruiskutamme spermat melko samaan aikaan. Meillä molemmilla on muijat ja mukulat, joten aika yhteiselle runkkuhetkelle on melko vaikea sopia. Sinkkuina varmaan runkkaisimme yhdessä viikottain. Suosittelen! Mukava vaihtoehto perus heteroseksille ja yksin runkkaamiselle. 

Vierailija
11/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 22:31"]

Masturboin säännöllisesti (1-2krt/kk) frendini kanssa. Katselemme toistemme kulleja ja usein ruiskutamme spermat melko samaan aikaan. Meillä molemmilla on muijat ja mukulat, joten aika yhteiselle runkkuhetkelle on melko vaikea sopia. Sinkkuina varmaan runkkaisimme yhdessä viikottain. Suosittelen! Mukava vaihtoehto perus heteroseksille ja yksin runkkaamiselle. 

[/quote]

Olispa mukava tulla mukaan... Mulla oli aiemmmin kans  kaveri jonka kanssa vedeltiin monet vuodet yhdessä. Muutin paikkakuntaa. Etelään. Nyt ei ole ollut kaveria runkuille. M39 189 76 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi