Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko tietää tulevaisuudestasi? - Orkidea-Näkijä

16.08.2011 |

Kerro vähän itsestäsi omalla persoonallisella tavalla.

Älä käytä ranskalaisia viivoja (- merkki) missään vaiheessa, koska se hukkaa persoonallisuuden sinusta. Älä siis kirjoita, kuin olisit koulussa ja kysyttävät lauseet tulee numeroida, tms.

Kirjoita sen verran itsestäsi kuin haluat, ja samalla persoonalliseen tyyliin, jotta saan sinuun yhteyden.

Ja tämä on täysin ilmaista !!

Miksikö teen?

Koska haluan auttaa omalla tavallani kaikkia pyytteettömästi, jos suinkin voin ja pystyn!

Näkijä Orkidea.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heippa :)

Tahtoisin tietää miltä työkuviot tulevat minulla näyttämään,aivan mahtava fiilis tulevasta ja odotan ihania asioita.Mites toi meikäläisen rakkauselämä sulle aukeaa?Mies on jo rinnalla :)

Kiitos :)

Vierailija
2/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon suunnitelmia tulevan vuoden -parin ajalle ja nyt jännittää, mitkä kaikki suunnitelmat toteutuvat? Mitä kaikkea näet tulevassa?

Olen 25-vuotias tumma vihreäsilmä, jonka rakkaus laittoi elämän ja suunnitelmat uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mitään minulle?

Parisuhde? Työ?

Kerro ensimmäinen intuitio,kiitos.

Vierailija
4/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.3 lapsen äiti kyselee onko lapsilukuni täynnä vai tuleeko meille vielä nyytti?

2. Vaihdanko työpaikkaa tai kenties alaa kokonaan? Jos niin mihin?

Kiitos.

Milla

Vierailija
5/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33-vuotias pienen pojan yh-äiti ja opiskelija. Minua kiinnostaisi tietää mitä tulevaisuudessa näkyy; miten opinnot tulee jatkossa sujumaan, löytyykö töitä, ja tuleeko elämääni vielä joku mies ja mahdollisesti lisää lapsia?

Vierailija
6/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaminen on Raamatun vastaista.

Vierailija
7/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti kirjoittaa että vastaan meilitse! Enkä siis täällä, pahoittelen!!

nakija_@hotmail.com

Näkijä.

Vierailija
8/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut vuoroviikkoäiti. Olen niin onnellinen. Minulla on ollut hyvä elämä, monipuolinen, vivahteikas ja minulla on ihanat lapset. Ero lamautti minut puoleksi vuodeksi, mutta siitä selvittyäni kiitollisuuteni ja iloni ponnahtivat potenssiin kymmenen.

Mitä näet tulevaisuudestani?

Vierailija
9/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko aloitukseni??

Kirjoitin että EI numeroita!! :D

Vierailija
10/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 28v kahden lapsen äiti. Komatta lasta on yritetty saada jo n.1½v ,mutta minulla on pco joka vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

-Saadaankohan me koskaan sitä kolmatta kovasti toivottua lasta?

-Lisäksi kiinnostaisi tietää miten työkuviot tulevaisuudessa etenee? Kotiäitinä kun olin 5v. ja nyt on omaa yritystä aloittelen.

Vierailija
11/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä mietin, tuleeko elämästäni ikinä yhtä järkevää, kuin miltä se näyttää ulkopuolisten silmin. Olen hyvässä ammatissa, aika tunnollinen työntekijä, minulla on pienet lapset, hyvä mies ja raksakin. Oikeasti - tätä ei kukaan tiedä - olen onnistunut sössimään ihmissuhdekuvioni ihastumalla vieraisiin miehiin. Tällä hetkellä kaksi heistä mietityttää, enemmän ja vähemmän... näetkö onko jutut heidän kanssaan kokonaan ohi, entä onnistuuko jatkossa kurinalaisempi elämä?

Kiitos yhtään mistään valaisevasta, pienestäkin :)

Vierailija
12/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän myös perhekulisseja yllä ulkopuolisille.

Mieheni on monessa mielessä mielestäni ärsyttävä ja rasittava, ja tuntuu välillä, etten jaksa häntä yhtään.

Olen onnellisempi ollessani vain lasteni kanssa, kun mies on töissä tai jossakin muualla.

Mies yrittää parhaansa, luulen niin. ja tulla toimeen lasteni kanssa, mutta minä taidan iha n itse torpedoida kaiken tehokkaasti.

En kuitenkaan halua erota, juurikin niitten kulissien takia...ja rahan.

Rahahuolet eivät ota loppuakseen, ei mitään varsinaista paniikkia ole, kaikki laskut ollaan saatu aina jotenkin maksuun, mutta koko ajan on tiukkaa. Olisi ihanaa jos voisi mennä vaateostoksille ja vaikka vaan ruokakauppaankin miettimättä mitä ostaa.

Toisaalta, jos saisin itseäni niskasta kiinni ja pääsisin eroon näistä läskeitäni niin ei olisi tarvetta uusille vaatteille.

Joka päivä päätän aloittaa laihdutuksen, mutta sorrrun aina. Ja lihon vaan koko ajan. ja inhoan itseäni sen takia.

Miten saisin nämä ongelmani ratkaistua... paremmin, en osaa edes kysyä tarkemmin.

Donna

Vierailija
13/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko aloitukseni?? Kirjoitin että EI numeroita!! :D

HÄPEÄ!

Vierailija
14/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten käy meidän perheelle lähitulevaisuudessa? Asumisasiat ovat huolenaiheemme tällä hetkellä.

Vierailija
15/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä että kukahan on eniten sekaisin?

Joku hörhö joka tarjoaa ennustuksia vai joku idiootti joka USKOO niihin. Vai sitten joku hihhuli joka jaksaa jankata jotain Raamatun kohtaa jossa moinen kielletään.

Onneksi elämääni ei kuulu yhtään kaltaistanne skitsoa -hajotkaa harhoihinne ihan rauhassa :)

Vierailija
16/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"auttamishalusi" ei kumpua rakkaudesta.

Vierailija
17/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla joku vakava sairaus?

Olisin kiitollinen jos vastaisit tähän...

Vierailija
18/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä että kukahan on eniten sekaisin? Joku hörhö joka tarjoaa ennustuksia vai joku idiootti joka USKOO niihin. Vai sitten joku hihhuli joka jaksaa jankata jotain Raamatun kohtaa jossa moinen kielletään. Onneksi elämääni ei kuulu yhtään kaltaistanne skitsoa -hajotkaa harhoihinne ihan rauhassa :)

Aika moni suomalainen uskoo Jeesukseen.

http://www.evankelioi.net/?document=82028709

Vierailija
19/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa tähän ketjuun!

Vierailija
20/34 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"auttamishalusi" ei kumpua rakkaudesta.

Myömmän, tuon olisin voinut kirjoittaa toisinkin, mutta miksi pitää kirjoittaa tavalla, jota pyysin välttämään? Koska se vie kysyjästä persoonallisuuden pois?!

Niin, jokainen uskoo mihin haluaa.

Erikoista, että ilmainen avunanto on huono asia. Tiedän toki että on monia jotka pitävät tätä huuhaana. Ja on monia jotka käyttävät hyödykseen monia kertomalla asioita joita ei oikeasti edes näe ja pyytää, korjaan vaatii siitä rahaa! Minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi