Haluatko tietää tulevaisuudestasi? - Orkidea-Näkijä
Kerro vähän itsestäsi omalla persoonallisella tavalla.
Älä käytä ranskalaisia viivoja (- merkki) missään vaiheessa, koska se hukkaa persoonallisuuden sinusta. Älä siis kirjoita, kuin olisit koulussa ja kysyttävät lauseet tulee numeroida, tms.
Kirjoita sen verran itsestäsi kuin haluat, ja samalla persoonalliseen tyyliin, jotta saan sinuun yhteyden.
Ja tämä on täysin ilmaista !!
Miksikö teen?
Koska haluan auttaa omalla tavallani kaikkia pyytteettömästi, jos suinkin voin ja pystyn!
Näkijä Orkidea.
Kommentit (34)
kerralla Orkidea ties mun asiat ihan päin persettä...Väitti että mulla on lapsia vaikka oon lapseton...Ja joku valopää yritti esiintyä minuna. Höpöhöpöähän nämä on. Lapsen sukupuolikin on hyvä "ennustaa" kun 50 prossan mahollisuus osua oikeeseen ;)
Nro 3 odottelee vastaustasi, laitoin sähköpostiakin :)
t. Tuulia
mutta silti huutelet tällä palstalla?
Riitelen entisen miesystäväni kanssa. Haluaisin unohtaa kaiken kaunan väliltämme ja olla ystävä. Enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy siten kuin käyttäytyy. Väärinkäsityksiä? Pettymyksiä? Asia painaa mieltäni paljon ja riitelymme on vienyt voimia molemmilta.
Kiitos
S
Mikä järki siinä on ettet vastaa täällä
mutta silti huutelet tällä palstalla?
Ja järki on siinä, että ystävällisesti ilmoitan kuinka toimin!
>>> Tämä ketju poistuu toiveestani
Epäilen mieheni olevan minulle uskoton. Peittelee ja kieltää kyllä kaiken. Luulen että ongelmia ei muuten olisi mutta kuningas alkoholi tuntuu olevan ongelman ydin.En tiedä kannattaako tätä jatkaa ja pystynkö luottamaan.
Perhekkin kasvamassa syksyn aikana.
Täällä nuori yhden lapsen äiti, Huumorintajuinen ja koviakin kokenut pohjimmiltaan sydämmellinen ihminen. haluaisin tietää 1. miten tulevaisuudessa työrintama asia järjestyy , 2. Tuleeko lisää lapsia, jos niin koska? Vastausta odotellen . :)
Kymmenet odottivat vastaustasi edellisessä ketjussasi, minä myös ensimmäistä kertaa ikinä "näkijän" ketjussa.
Vastausta ei meille tullut ja nyt täällä on uusi aloituksesi, missä vastaat vaan meilitse.
Häpeä, et sinä mikään näkijä ole vaan täysi roisto ja turhake.
vaan mahtaisitko nyt osua, jos koettaisit? Jäin itsekseni lasten kanssa 5 vuotta sitten. Nyt elämä tuntuu tyhjälle ja ankealle, koska lapset alkavat olla sen verran isoja etteivät tarvitse koko ajan äitiä. Kaipaan rakkautta, eli tunnetta rakastaa ja olla rakastettu, mutten törmää koskaan kehenkään. En edes ymmärrä miten nykyään ihmiset kohtaavat, koska minua ei onni lykästä vaikka harrastan paljon, käyn töissä ja baareissakin. Olen ikäisekseni (alle 40 v.) kuulemma tosi nätti, hauska ja sosiaalinen. Vaan kranttu, tiedän sen :(
Nautin kuitenkin elämästäni, josta ei varsinaisesti puutu mitään. Olen hyvässä asemassa, jaksan olla aktiivinen monessa mielessä ja pidän sekä itsestäni että lapsistani huolta.
Mitä näet minulle - onnea vai onnettomuutta?
terkuin kauris vuodelta 1973
Kerro vähän itsestäsi omalla persoonallisella tavalla.
Älä käytä ranskalaisia viivoja (- merkki) missään vaiheessa, koska se hukkaa persoonallisuuden sinusta. Älä siis kirjoita, kuin olisit koulussa ja kysyttävät lauseet tulee numeroida, tms.Kirjoita sen verran itsestäsi kuin haluat, ja samalla persoonalliseen tyyliin, jotta saan sinuun yhteyden.
Ja tämä on täysin ilmaista !!
Miksikö teen?
Koska haluan auttaa omalla tavallani kaikkia pyytteettömästi, jos suinkin voin ja pystyn!Näkijä Orkidea.
No häpeä itse jos et osaa lukee!!!
Tuohan ilmoittaa siinä uudessa ettei vastaa tääl vaan meilitse. Miten vaikeaa se on saada sinne päänuppiin??!!
Ja keskellä tätä ketjua ilmoittaa myös että alusta jäi mainitsematta ettei vastaa ketjuun vaa meiliin.
Ite oot tyhmä.
No häpeä itse jos et osaa lukee!!! Tuohan ilmoittaa siinä uudessa ettei vastaa tääl vaan meilitse. Miten vaikeaa se on saada sinne päänuppiin??!! Ja keskellä tätä ketjua ilmoittaa myös että alusta jäi mainitsematta ettei vastaa ketjuun vaa meiliin. Ite oot tyhmä.
Ei kirjoita av- palstalle aloituksia missä vastaa av-palstalla suoraan ja parin päivän päästä aloitusta, että vastaa vain meilissä.
Onko ketään joka on meilissä ollut orkidean kanssa yhteydessä? Pyysikö rahaa tai muuta?
Tuo av-aloitus vähän aikaa sitten oli vaan mainosta maksulliselle toiminnalle..
Sain ilmaiseksi eikä missään ollut mitään mainintaa maksusta!
Samoin kaverini joka kirjoitti jopa pari kertaa!
Suosittelenkin siksi.
siis "maksun" :D ku haluaa palautetta näkemästään ;D
mut ei siis pyydä rahaa.
hautoo mielessään perusominaisuutensa kunnollista käyttöönottoa, mutta uskalluksen puutteessa empii joka toinen päivä. Pystynkö tsemppaamaan itseni ilman tukea ja pärjäisinkö? Entä, miten kävisi parisuhteeni?