Piilolissiasiaa, apuja!
Mulla on kuivat silmät. Joudun käyttämään laseja kokoajan ellen sitten pidä piilareita. No eipä oikein onnistu noiden tosi helposti kuivuvien silmien kanssa. Käytän tällä hetkellä silikoni kuukausilinssejä, joita normaali ihminen voisi käyttää kuukauden yötä päivää, minä hikisesti just ja just yhden työpäivän ajan ja silloinkin kokoajan silmätippoja lisäten.
Kertokaa, jos tiedätte jotain vinkkejä miten saisin silmäni sietämään piilareita!
Kommentit (6)
markkinoille tulee kosteuttavammat piilarit, niin mä ostan seuraavaksi sellaiset. Kaikki eivät kuitenkaan ole hyviä, vaikka lupaavat kosteutta, mutta nyt olen ihan ok tyytyväinen nykyisiin piilareihini. Käytän Piilosten BioDroppeja silmän kostuttamiseen. Sekin on ihan ok, mutta laitan niitä aika usein. Olen tosi kateellinen ihmisille, jotka pystyvät käyttämään päivänkin piilareita ilman sitä kuivumista.
nyt vizcure- merkkisiä tippoja, mutta joudun tunnin välein lisäämään ja silti tuntuu että kaihertaa silmissä :( Kiitos tuosta BioDrop-vinkistä, haen heti tänään, tiedätkö mistä niitä saisi ostaa?
/ap
Kun silmät ei oikein tykkää piilareista.. Noitakin pidän tosi harvoin, koska yleensä silmät tulee sit kipeiks ja päänsärkykin on aika yleistä.
Mitenhän ne piilarit, joita pystyy pitää nukkuessakin? En siis tarkota et niitä pitäis oikeesti yön yli mut oiskohan ne niin hengittävät, että silmät ei kuivuis.. ?
linssit nyt silikonihydrogeelilinsseihin ja peroksidissa pitäisi joka yö uittaa. Ja usein tippaa linssiin.
Silti saan pitää linssejä vain 8h päivässä ja 6päivää viikossa, koska silmät kuivuu niin paljon.
Pidin väkisin vanhoja vaikka kuinka kuivasi ja silmistä lähti paljoa päällikalvosta ja näin tähtiä piilareita laittaessa ja pitäessä.
Eivät ole tottuneet vuosienkaan mittaan, seuraava suunta onkin sitten laserleikkaus kun en halua aina pitää silmälaseja.
että aina on ollut käytössä kuukausilinssit joita voisi teoriassa pitää yötä päivää.
Mulla auttoi ne alkuun, ennen kuin silmät tottui. Ja jos oot paljon paikassa jossa on ilmastointi, niin kostutustipat voi jeesata.
Mut toki voi olla et silmäsi ei vaan kestä piilareita.