Olen ylipainoinen, ihastun vain todella komeisiin miehiin
Olen melko ylipainoinen nainen enkä muutenkaan mikään ruusunen. Ihastun kuitenkin vain todella timmeihin, hoikkiin ja komeisiin miehiin. Oikeasti, ei minua kiihota lainkaan muunlaiset. Onko teidän mielestänne väärin haluta tuollaista miestä, kun ei ole itse indeksien mukainen? Harvaa kylläkään kiinnostaa :(.
Kommentit (5)
...jos joku komistus sinut vaan kelpuuttaa. Ei sitä mikään laki määrää että pläskien on pakko tyytyä toisiin plösöihin.
Ymmärrän sua, koska mulla on taipumusta ihastua kans just niihin kaikkein ihanimpiin, joita muutkin haluaa. Jos kerrankin pääsen vaikka ruokatunnilla keskusteluyhteyteen erään ihastuksen kanssa, niin eiköhän joku talon kakskymppinen hottispimatsu katso oikeudeksi tulla siihen samaan pöytään tyrkyttämään itseään ja esittelemään paremmuuttaan. Itsellä BMI 29.
Ymmärrän sua, koska mulla on taipumusta ihastua kans just niihin kaikkein ihanimpiin, joita muutkin haluaa. Jos kerrankin pääsen vaikka ruokatunnilla keskusteluyhteyteen erään ihastuksen kanssa, niin eiköhän joku talon kakskymppinen hottispimatsu katso oikeudeksi tulla siihen samaan pöytään tyrkyttämään itseään ja esittelemään paremmuuttaan. Itsellä BMI 29.
eipä tuo skropa ainakaan mulle merkkaa mitään paremmutta. Älä itte laita sijaas muitten alapuolelle, harva mies oikeasti-oikeasti arvostaa niitä ulkoisia avuja niin paljon kun naiset luulee.
Aina kannattaa yrittää. Haaveilin todella pitkään eräästä miehestä ja tulin raskaaksi hänelle. Emme tosin enää ole yhdessä.
ehkä saat olla lopunelämäsi yksin. Kun hakee puolisoa, niin pitää katsoa, että hän on "markkina-arvoltaan" sama kuin itse.
Esim. minulla on kaveri, keski-ikäinen, kalju, epäsiisti, mahakas mies. Hän etsii naista itselleen rotunaisitsa. Ehei, ei tule onnistumaan.
Enkä minä lähtisi tavoittelemaan mallipoikaa.