Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijaisvanhemmat, miten esittelette itsenne esim. koulun vanhempainillassa?

Vierailija
16.08.2011 |

Monestihan siellä on nimikierros tyyliin "olen Tiina, Eemelin äiti".

Sanotteko olevanne lapsen äiti/isä vai sijaisäiti/sijaisisä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "olen Malla, Eemeli asuu meillä" tai että "olen Raija, Eemelin mummo" tai "olen Esko, meillä on perhekoti tuossa Raikonkadulla" tms.

Vierailija
2/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Maija, ja olen täällä Matin äidin ominaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänen vanhempansa esittäytyivät "Hei! Olemme Esko ja Maija, Tiinan huoltajat". Muistan hyvin, kun ihmettelin asiaa pienenä tyttönä.

Vierailija
4/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa sijaisvanhempi?

Vierailija
5/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mikään salaisuus ole hyvänen aika.

Vierailija
6/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tiina ja meidän perheestämme tällä luokalla on Niina Nappisilmä.

Vierailija
7/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mikään salaisuus ole hyvänen aika.

kanssa tunnutaan joka puolella olevan menty äärimmilleen.

Vierailija
8/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisvanhempi, muttei saa kertoa, että Liisa on sijoitettu lapsi. No joo, saivarteluahan toi on.

Vierailija
9/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisvanhempi, muttei saa kertoa, että Liisa on sijoitettu lapsi. No joo, saivarteluahan toi on.

mutta eivät saa kertoa olevansa Liisan sijaisvanhempia??? Eli pitääkö heidän kertoa että he ovat sijaisvanhempia, mutta eivät kerro kenen lapsen sijaisvanhempia...

Vierailija
10/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kävisi ilmi ettei olekaan äiti vaan sijaisäiti. Eiköhän ole selkeintä kertoa tilanne rehellisesti alusta alkaen.

Vierailija
11/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietyn lapsen vanhempainillassa kertoo olevansa sijaisvanhempi, niin eiköhän tuo asia nyt tule kaikille selväksi...

Vierailija
12/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kävisi ilmi ettei olekaan äiti vaan sijaisäiti. Eiköhän ole selkeintä kertoa tilanne rehellisesti alusta alkaen.

mielestä tossa ei olis mitään outoa. Äidin tehtäviä se sijaisäitikin hoitaa, eipä se mulle kuule, onko sijainen vai biologinen vai jokin muu. Eikä muuten kuulu sullekaan.

Vierailija
13/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nykyinen puolisoni esittelee itsensä minun poikieni ISÄKSI vastaavissa tilanteissa. Hän on ollut isän asemassa jo 7 vuotta samalla kun bioisä ei ole enää ollut yhteydessä ollenkaan. Mieheni on myös lasten oheishuoltaja, muttei adoptioisä.

Ei kai tuollainen "isänä" tai "äitinä" olo ole niin pilkuntarkkaa kuin kylän juoruämmille. Heitä se kiinnostaa kenen munaskuista toisten lapset on siinneet.

Vierailija
14/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen luokalla on yksi sijoitettu lapsi ja esim. hänen bioäitinsä on käynyt joulu- ja kevätjuhlissakin. Sijaisäiti ei kuitenkaan ole virallinen äiti, eihän hän voi edes päättää lapsen koulua.

mielestä tossa ei olis mitään outoa. Äidin tehtäviä se sijaisäitikin hoitaa, eipä se mulle kuule, onko sijainen vai biologinen vai jokin muu. Eikä muuten kuulu sullekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme