Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti mies tajuaa että joku on rakastunut häneen?

Vierailija
16.08.2011 |

Miten suoraan se pitää sanoa? Tajuavatko miehet että esim. tekstiviestit turhanpäiväisistä asioista on lähetetty vaan jotta saisi olla yhteydessä siihen mieheen jotenkin? Tai että jos nainen sattuu miehen työmaille toistuvasti ja jopa ilmoittaa etukäteen tulevansa niin siinä on kyse jostain muusta kun siitä että tosiaan vaan sattui olemaan paikkakunnalla samaan aikaan...? Entä "oli kiva nähdä sinua"-tyyppiset viestit miehelle johon ei ole ollut vuosiin missään yhteyksissä?

Mietiskelen tässä vaan onko ihonalaiseni tajunnut että olen ihastunut häneen edelleen...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano suoraan? Sillahan se asia selviaa.

Noin yleensa, miehia on varmasti erilaisia, mutta aika monet ovat tyyppia, jolle moni asia taytyy vaantaa rautalangasta ja sanoa aaneen, etta sita olisi ylipaatansa olemassa. Lisaksi monet miehet olettavat, etta se viimeksi sanottu on edelleen voimassa, jos ei mitaan uutta informaatiota saada...

Vierailija
2/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa suusi nainen ja sano mitä mielessäsi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suoraan pitäisi kenties sanoa, mutta se ei ole niin helppoa kun miltä kuulostaa...

AP

Vierailija
4/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sillä miehellä, toisin kuin sulla, on elämä? ;)

Vierailija
5/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on tietysti... varattu?

että on. Ja niin kai minäkin vaikka tämä liitto taitaa olla hajoamassa käsiin, ja ihan muista syistä.

Mies ei koskaan puhu perheestään minulle emmekä asu samalla paikkakunnalla, mutta tiedän että hänellä on avovaimo ja pieniä lapsia. olen tuntenut miehen kauan, ja hän on aina ollut varattu, mutta vaihtanut välissä naista.

AP

Vierailija
6/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sillä miehellä, toisin kuin sulla, on elämä? ;)

että rakastan häntä, rakastuminen on mielestäni ihan eri asia, sama kuin ihastuminen.

AP

Vierailija
7/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vuosiin ollut yhteyksissä, mutta ihan häntä RAKASTAT? Huoh, pateettista.

Paatoksellisen korkealentoista? Käytetäänhän suomea eikä anglismeja. ;)

pateettinen

1. paatoksellinen, mahtipontinen, korkealentoinen

2. (anglismi) säälittävä, surkea

Vierailija
8/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on tietysti... varattu?

että on. Ja niin kai minäkin vaikka tämä liitto taitaa olla hajoamassa käsiin, ja ihan muista syistä. Mies ei koskaan puhu perheestään minulle emmekä asu samalla paikkakunnalla, mutta tiedän että hänellä on avovaimo ja pieniä lapsia. olen tuntenut miehen kauan, ja hän on aina ollut varattu, mutta vaihtanut välissä naista. AP

ja nautti saamastaan huomiosta, mutta on sen verran fiksu perhettään kohtaan, ettei lähde viemän asiaa pidemmälle.

Vierailija
9/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vuosiin ollut yhteyksissä, mutta ihan häntä RAKASTAT? Huoh, pateettista.

Paatoksellisen korkealentoista? Käytetäänhän suomea eikä anglismeja. ;) pateettinen 1. paatoksellinen, mahtipontinen, korkealentoinen 2. (anglismi) säälittävä, surkea

Kakkosmerkityksesi on kyllä nykysuomessa ykkösmerkitys. Get over it.

Vierailija
10/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että nainen EI ole rakastunut häneen. Jos jollain on tarve väittää mustaa valkoiseksi ja ripustautua elämänvalheeseen, häntä on vaikea estää.

Vierailija
11/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on varattu, joten mitä sä sun itsekeskeisiä "tunteita" siinä turhaan paisuttelet. Ne eivät ketään kiinnosta tai ei niiden ainakaan pitäisi tuossa kuviossa kiinnostaa. Siis kun sä kerran TIEDÄT että mies on varattu ja silti sä pienissä aivoissasi paisuttelet surkeaa ihastustasi, niin joku pakkomiellehän sua vaivaa eikä mikään muu -siis tyhmyytesi lisäksi.

Ja itsehän sä kyllä tuossa aloitusotsikossasi puhuit mahtipontisesti ihan rakkaudesta, joopa joo, josta sun kaltaiset pettäjät ja wanna-be-kodinrikkojat eivät aidosti edes mitään tiedä. Surullistahan sen sun kannalta ajateltuna enimmäkseen on, oikeasti.

Mä sydämestäni halveksin sun kaltaisia naisia, sanonpa vielä jollei jo tullut selväksi. Ja ei, mua ei ole koskaan tietääkseni petetty. En myöskään itse ikinä alkaisi toiseksi naiseksi tietoisesti, enkä pettäisi ihmistä jolle olen uskollisuuttani ja rakkauttani vannonut, ja joka edelleen siihen uskoo.

Vierailija
12/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on varattu, joten mitä sä sun itsekeskeisiä "tunteita" siinä turhaan paisuttelet. Ne eivät ketään kiinnosta tai ei niiden ainakaan pitäisi tuossa kuviossa kiinnostaa. Siis kun sä kerran TIEDÄT että mies on varattu ja silti sä pienissä aivoissasi paisuttelet surkeaa ihastustasi, niin joku pakkomiellehän sua vaivaa eikä mikään muu -siis tyhmyytesi lisäksi. Ja itsehän sä kyllä tuossa aloitusotsikossasi puhuit mahtipontisesti ihan rakkaudesta, joopa joo, josta sun kaltaiset pettäjät ja wanna-be-kodinrikkojat eivät aidosti edes mitään tiedä. Surullistahan sen sun kannalta ajateltuna enimmäkseen on, oikeasti. Mä sydämestäni halveksin sun kaltaisia naisia, sanonpa vielä jollei jo tullut selväksi. Ja ei, mua ei ole koskaan tietääkseni petetty. En myöskään itse ikinä alkaisi toiseksi naiseksi tietoisesti, enkä pettäisi ihmistä jolle olen uskollisuuttani ja rakkauttani vannonut, ja joka edelleen siihen uskoo.

kyllä se elämä vielä sinullekin opettaa...

Vierailija
13/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle voi tulla yllätyksenä, mutta joillakin ihmisillä on aika vankka arvopohja elämässä, on toimiva omatunto esimerkiksi. Voisin jatkaa tästä enemmänkin, mut enpä taida viitsiä.. helmiä sioille tässä tapauksessa. Pointti kuitenkin on, että jos JOKU on vaikkapa varas niin kaikki MUUT eivät todellakaan sitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi