Luin Avusta jutun Virpi Kätkästä ja tuli mieleen, että onkohan Tauski NARSISTI?
Kommentit (8)
köh köh julkisuudessa kovin viihtyvästä ihmisestä toki voi tulla mieleen samankaltaisia ajatuksia.
Vai huomasi joku muukin saman! Olen itse ollut parisuhteessa narsistin kanssa ja kyllä valitettavan samalta ainakin kuulosti, tiedä sitten mikä on lopullinen totuus , mutta sama tosiaan tuli mieleen.
ja sisäpiiristä kuultua että kävi myös kiinni Virpiin ja vahti sitä kuin vahtikoira.Juoppo naisten alistaja.
Siinä oli kertomusta Tauskin vesijettionnettomuudesta ja juttu loppui Tauskin toteamukseen, tyyliin: "kyllä mietin miten kauheata olisi jos olisin kuollut - läheiseni olisivat menettäneet MINUT ja heidän elämästään olisi tullut helvettiä".
tosi karmaiseva tuo kaverin "läheiseni olisivat menettäneet MINUT" ja heidän elämästään olisi tullut helvettiä- toteamus. Hyi saatana. Hyvä, että Virpi pääsi eroon tyypistä, ei kulje Tauski ihan täysillä valoilla, ja sääli, että taas yksi nuori pimatsu on mennyt tämän narsistin-alkoholistin-holtittoman sekoilijan ja selostajan ansaan.
Virpi toivottavasti osaa nauraa Tauskin jutuille, mutta luulen, että 20v helvetin jälkeen sitä ei naurata yhtään.
Meniköhän Tauskin eka avioliitto jotenkuten ok kunnes alkoi pettää Virpin kanssa vaimoaan? Voiko olla mahdollista, että narsisti nuorena, ekassa liitossa, yrittää esittää ainakin aluksi normaalia, ja jossakin vaiheessa homm retkahtaa täysin, eikä muilla ihmisillä ole mitään väliä, kaikki empatia-yritykset ym. vaan lakkaavat ja narsisti pääsee esiin?
Mulla on nimittäin exä, jonka eka liitto (ennen mua) oli aluksi ihan ok, ero tuli toki ainakin osin miehen itsekkyyden takia, mutta sen jälkeen jätkän touhuissa ja puheissa on alkuhuuman jälkeen ollut hyvin narsistinen meininki. Joskus 20 vuotiaana yritetään vielä olla normaalia, ja kun se menee pieleen, toiminta on täysin vastuutonta ja muita loukkaavaa. Mies ei tunne empatiaa, ei syyllisyyttä, eikä häpeää, vika on aina muissa. Mutta joskus kauan sitten se kai yritti ekalle vaimolleen olla hyvä, ja sitten jotain meni vinksalleen ja kunnolla...?
ja joka kerta hän on ollut kännissä/krapulassa. Melkoinen yhteensattuma?
säälin hänen lapsiaan..oikea isämalli,isä vetää viinaa veneessään kaikki illat ja vetää vaimoaan kuonoon..säälittävä raukka,jonka mielestä vika on aina muissa!!
http://www.apu.fi/artikkeli/katja-katka-siskoni-alkanut-elaa