Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin itse asuntomme näin!

Vierailija
15.08.2011 |

Näytöille tulleet ihmiset toivotin tervetulleiksi ja ilmoitin, että jos asunto näyttää kiinnostavalta, tutkikaaa tarkkaan ja kysykää kaikkea. Osaan vastata tai jos en osaa, niin selvitän. Soittakaa myös isännöitijälle. Kerroin asunnon hyvät puolet.

Ujon näköiselle avasin itse vaatekomeron oven tai keittiökaapin ja kehotin jatkamaan ihan mielensä mukaan.

Poistuin itse keittiöön ja jaoin sieltä mukaan itselaatimiani myyntiesitteitä, joissa oli myös väritulosteina valokuvia. Isännöitsijän todistuksesta kopioita ja taloyhtiön remonttisuunnitelma olivat myös vapaasti otettavissa. Sanoin, että jos asunto jäi kiinnostamaan, mutta ette uskalla vielä tarjota, niin tulkaahan toistekin. Soittakaa ja sopikaa aika papereihin perehtymisen jälkeen jne.

Kauppakirjasta sai esimerkkikappaleen myös ja sanoin, että kauppa on turvallinen ja voidaan hoitaa ostajan pankissa. Voivat siis pyytää pankkiaan varmistamaan, että menee oikein antamani kauppakirjan pohjalta.

Käyttäkäkää pankkienne palveluita. Ei asuntokauppaan tarvita asunnonvälittäjää, vaan pankista jo löytyy sopiva henkilö hoitamaan kauppaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkäkää pankkienne palveluita. Ei asuntokauppaan tarvita asunnonvälittäjää, vaan pankista jo löytyy sopiva henkilö hoitamaan kauppaa.

mieltä!

Itsekin myin talomme jokunen vuosi sitten ja pankissa tehtiin paperit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme