Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutan - mitä kannattaa ostaa kaupasta?

Vierailija
15.08.2011 |

Sen pitäis olla jotain mikä ei vaadi sen suurempaa valmistusta... Sen takia olen suosinut niitä Kariniemen valmiiksi paistettuja kananpojan sisäfileitä, luumuja olen syönyt paljon (liikaakin ehkä), kurkkua ja dippiä...

Rasvatonta maitoa tulee juotua paljon, sitäkin LIIKAA koska nyt vasta tajusin kuinka "paljon" kaloreita on yhdessä tölkissä. Muutenkin iskee vähän epätoivo, kun tuntuu ettei mitään saisi syödä, korkeintaan kurkkua (ja sitäkin ilman dippiä) ...

Mitä suosittelisit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä. Mitä toi dippi on? Kermaviiliä?

Vierailija
2/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviksia kannattaisi hankkia? Kurkku on ihan ok ja maistuu, porkkanaa en kovin mielelläni söisi, sitä tuli joskus popsittua ihan vaan sen takia "kun se on terveellistä" vaikka en oikeastaan koskaan ole siitä tykännyt. Kukkakaaliin on tullut yliannostus, kun sitä innostuin joskus syömään liikaa...

Ja hedelmistä taas tuntuu monet jopa varoittelevan, ja joskus niidenkin kalorimäärät yllättävät (olenhan aina ajatellut, että niitä olis hyvä syödä ja niitä voi syödä "ihan kuinka paljon haluaa" ja PAH!)

Dippi on Estrellan dippiseos sekoitettuna kevyt kermaviiliin. (Tästä en pysty tinkimään, koska esim. kurkku ilman dippiä on todella tylsää syötävää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pystyt tinkimään ja tottumaan.Mä esim.en ole koskaan eläissäni edes maistanut dippiä enkä kermaviiliä ja ihan hyvä elämä mulla viimeiset vajaa 40 vuotta on ollut=D

Vierailija
4/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vaan niin monesta asiasta jo tinkinyt, ja syön entisiin määriin verrattuna melko vähän, en haluaisi kaikkea iloa viedä syömisestä... :D Kun kuitenkin haluaisin pitää motivaatiota yllä, liian usein se on kadonnut ja pelkään nytkin sen katoavan liian nopeasti.

Mutta ehkäpä ostan jäävuorisalaatin, kurkkua, noita kananpojan sisäfileitä, punasipulia... ja teen salaatin (joka on vieläpä maistuvaa), vai oliskohan jotain mitä vois vielä heittää joukkoon? Ja onko tossa joku yllättävä kaloripommi mitä en tajua, oon nimittäin huomannut etten ole kovin kaloriviisas, jatkuvasti tulee yllätyksiä :D

Vierailija
5/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihannkset pakastealtaasta. Löytyy monenlaista sekoitusta. Niitä vetelet sen kanan kanssa, hyvää on :) Ja maitorahka on hyvä väli- tai iltapala laihduttajalle.

Vierailija
6/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvissosekeittoa.. raejuustoa päälle.. syö tadaisesti 5 ateriaa per pvä. runsaasti kasviksia! salaattia hedelmiä.. omenaa, marjoja! makean nälkään ihanan raikas smoothie tai pirtelöä tehtynä pikkuseen palaan jäätelöä jugurttia paljon marjoja.

Vierailija
7/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suosittelisit?

Että lasket kaloreita ainakin alkuun. Syö päivässä 1600kcal niin laihdut ilman, että kehosi menee säästöliekille.

Kannattaa jättää nopeat hiilarit (valkea leipä, riisi, perunat) väliin ja syödä ruokaa joka pitää pidempään kylläisenä. Syö pieniä annoksia pitkin päivää mutta muistaen tuo kaloriraja.

Hetken aikaa kaloreita laskeneena osaat jo arvioida paljonko saat syödä niin, että laihdut.

Vierailija
8/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki iltapalani on nyt 1 dl maustamaton rasvaton jogurtti ja valion mehukeitot "sokerittomat -10"

Ei uskoisi kuinka hyvää.

Vierailija
9/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, mistä kohtaa kaupasta löydät noita valmiiksi paistettuja kananpojan sisäfileitä? Kun en ole koskaan törmännyt, einestiskissä vai missä ne ovat? Kuulostavat tosi käteviltä laihariruuilta :-) Keitetyt kananmunat ja tonnikala vedessä pitävät nälkää..

Vierailija
10/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsonut niiden dippiseosten suola- ja lisäainemääriä?

Meillä tehdään kaikki dipit itse, ei ole vaikeeta heittää purkista kermaviilin sekaan pippuria, mausteita, vähän suolaa, valkosipulia tai tuoreita yrttejä. Ja maistuukin paljon paremmalta kun kaupan valmiit lisäaineseokset :)

Vierailija
11/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, mistä kohtaa kaupasta löydät noita valmiiksi paistettuja kananpojan sisäfileitä? Kun en ole koskaan törmännyt, einestiskissä vai missä ne ovat? Kuulostavat tosi käteviltä laihariruuilta :-) Keitetyt kananmunat ja tonnikala vedessä pitävät nälkää..

siellä missä on kananugetit yms. En itse koskaan huomannut niitä, ennen kuin ystävä kertoi :) Käteviä laittaa just salaattiin jne.

Mehukeitoista olenkin lukenut, vois seuraavalla kerralla kokeilla.

Tiedän joo, ettei ne dippiseokset ole mitään terveellisintä tavaraa. Voisinkin täsmentää, ettei mulla tässä olekaan haussa mitään "syön niin terveellisesti kuin voin" -ruokavalio, en ole hirveästi perehtynyt mihinkään kalorimääriin saati muihin ominaisuuksiin, lähinnä koitan vaan laihtua muulla tavoin kun täydellisellä näännyttämisellä (jota en yleensä jaksa kauaa). Järkevintähän olis tietysti varmistaa että syö niin terveellisesti kuin voi, kaikkien ihanteiden mukaan, mutta tuskin tulen koskaan olemaan niin tasapainoinen, että sellaista jaksaisin :)

- AP

Vierailija
12/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäfileiden ideaa. Ok, _joskus_ voisin ajatella ostavani paketillisen esim. töihin evääksi jos en mitään muuta keksisi, mutta että kotiin. Miksi ap et osta isoa paketillista marinoimattomia filepihvejä, paista niitä kotona ja pakasta vaikka pussissa yksittäin. Sieltä otat sitten pussin sulamaan aamulla töihin lähtiessäsi ja kun tulet töistä, voit tehdä sulaneesta pihvistä mitä ikinä haluat. Tulee paljon halvemmaksi.

Muutenkin ruokavaliosi ja tietämyksesi ravintoasioista tuntuu hieman huteralta, mutta tämä tuli nyt ekana mieleen.

Vierailija
13/13 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka on hoikkia tai normipainoisia

a näkee jatkuvasti nälkää

b tinkii hyvästä ruoasta

??????????????

multa meni nyt jotain ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme