Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kuin minä, jotka inhoavat työpaikan yhteisiä rientoja?

Vierailija
15.08.2011 |

tyyliin nyt mennään kaikki yhdessä liikkumaan ja näin voimistelemme ja olemme yhtä, blää...tai jotain muuta. Haluan vain työpäivän jälkeen kotiin, sielläse mun elämä on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Minä en jaksa lähteä yhteisille laivareissuille. Menee aina niiiin yli osalla se ryyppääminen. Saunailloissa en sauno, kun sinne aina tunkee äijät sekaan. Muuten hauskaa olla naisena miesvaltasella alalla. :) Urheiluhommelit menee kivasti.

Vierailija
2/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mitä järkeä kun ensin katselee samoja naamoja ja kuulee samat jutut töissä 8-16 joka arkipäivä, niin miksi pitäisi vielä viettää vapaa-aikaakin yhdessä..

huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan myös. Teen työtä josta en edes tykkää, olen muutenkin aika epäsosiaalinen (työ ei vaadi sosiaalisuutta) joten en todellakaan halua vapaa-ajalla viettää yhtään aikaa työporukoiden kanssa tai työasioita vatoven, vaikka mentäisiinkin jonnekin jumppaan/ravintolaan/tms.

Vierailija
4/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan myös. Teen työtä josta en edes tykkää, olen muutenkin aika epäsosiaalinen (työ ei vaadi sosiaalisuutta) joten en todellakaan halua vapaa-ajalla viettää yhtään aikaa työporukoiden kanssa tai työasioita vatoven, vaikka mentäisiinkin jonnekin jumppaan/ravintolaan/tms.

kuin työnteosta. MInusta taas on mukavaa, olenkin saanut hyviä ystäviä edellisistä duuneista ja järktään yhteistä tekemistä ihan itsekin.

Vierailija
5/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde tuollaisiin tilaisuuksiin, ellei niistä makseta erikseen.

Vierailija
6/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vapaa-ajalla kyllä mihinkään työpaikan rientoihin lähde, mutta yleensä meillä tuollaiset järjestetäänkin työajalla, ja silloin ne ovat mielestäni ihan ok.

Vierailija
7/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en nyt inhoa, mutta priorisoin aika rankasti. Kun on pienet lapset, niin keskityn vain oleelliseen. Iltamenot ok jos on asiakkaat mukana, tosin itse yritän järjestää asiakkaiden kestityksen päiväsaikaan. Lounaat ja aamiaiset rule.

Koko firman yhteisiin en osallistu yleensä ollenkaan (siis pikkujoulut, kesäjuhlat jne,), mutta oman tiimini joskus.

Vierailija
8/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖKS

Vierailija
9/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais jäädä viimeiseksi reissuksi tämä ensimmäinen missä olin mukana tässä työpaikassa.

Kyseessä ei olleet mitkään ryyppäjäiset vaan kävimme kehonhallintatunnilla, jonka jälkeen menimme syömään läheiseen salaattibaariin. Siellä sitten alkoi niiden arvostelu, jotka eivät olleet paikalla. Sanoin, että minusta olisi mukavaa, että puhuttaisiin niistä ihmisistä jotka ovat paikalla. Joo, pari murhaavaa katsetta tuli. En koe enää tarpeellisiksi niitä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä