Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skorpioni mies? Millainen? Intohimoinen, salaileva?

Vierailija
15.08.2011 |

Millaista on tutustua häneen? hankalaa??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua scorpionimies nipisti nänneistäni saksillaan. En suosittele sellaisia miehiä kenellekkään.

Vierailija
22/27 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin seksissä, lankeaa pauloihisi nopeasti tai ei koskaan. Yksikin loukkantuminen skorpparin törkeyksistä (näitä tulee), niin se on siinä. Muutoin hankalia ihmisiä, saavat energiansa muiden tuomitsemisesta tai arvostelusta, rakkaudessa pinat menee rikki.

Oinas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juoppoja niin sitten jääneet johonkin muuhun koukkuun: vauhti, seksi, pelit... Harvoin kovin onnellisia.

Vierailija
24/27 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin seksissä, lankeaa pauloihisi nopeasti tai ei koskaan. Yksikin loukkantuminen skorpparin törkeyksistä (näitä tulee), niin se on siinä. Muutoin hankalia ihmisiä, saavat energiansa muiden tuomitsemisesta tai arvostelusta, rakkaudessa pinat menee rikki. Oinas

yksikin loukkaantuminen...-siis jos sinä loukkaannut,niin hän pistää välit poikki?

Nyt en ihan ymmärtänyt...

Vierailija
25/27 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettava, perhekeskeinen ja peto sängyssä. Ei tykkää jakaa omia asioitaan juurikaan ulkopuolisille, mutta kumppanin kanssa voi keskustella vaikka koko yön aiheesta kuin aiheesta.

Vierailija
26/27 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun skorpparimies: huono itsetunto, haluaa tulla ihailluksi muttei osaa itse antaa positiivista sanaa takaisinpäin, passiivinen tunne- ja seksuaalialoitteissa, odottaa toisen tekevän aloitteet. Valehtelee paljon, peittelee itseään ja pelkää ettei tule hyväksytyksi rakkaansa silmissä, vaikka toinen olisi miten hellä ja herkkä. Vihaa ja katkeroituu helposti, saa mielettömiä raivareita. Kuvittelee ja ymmärtää väärin asioita ja raivostuu. Taustalla pelko vallan menettämisestä naiselle. Raharakas ja välillä tuntuu, että raha on tärkeämpää kuin toisen tunteet. Seksuaalisesti yksitoikkoinen, ei viitsi kokeilla uutta, pelkää naisen seksuaalisuutta, silti jaksaa usein. Kokee seksin tylsäksi. Itseäni taas on kutsuttu kaikkea muuta kuin tylsäksi muissa suhteissa. Tämä mies on täynnä estoja, pelkoja, ahdistusta, naisvihaa, petollisuutta ja raakuutta henkisesti ja fyysisesti ja on fanaattinen. Silti samassa paketissa on aitoutta ja syvää rakkaudentarvetta, joka ikävä kyllä on verhottu kylmään ulkokuoreen. Mutta kun sohaisee, käy ilmi, että merkitsen hänelle kaikkea. Yritän ymmärtää ja toisaalta olen hänelle haaste, niin kuin hänkin minulle. Pahinta hänessä on itsepetoksen mahdollisuus. Ihminen, joka ei huomaa itse tarpeitaan ja peittää ne, kieltää ne. Ei muista ilmeitään, sanojaan tai tilanteitakaan kuin ne oli vaan elää hämmennyksissä jatkuvasti. Herkkyyteni on pelastanut monta riitatilannetta, koska kykenen ymmärtämään mitä raivon takana on. Voin uskoa, että tämä ihminen tulee koko ajan väärin ymmärretyksi huonon itseilmaisun ja liian aggression takia.

Vierailija
27/27 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on tosi rauhallinen, hiljainen, kiltti, äärimmäisen luotettava, ahkera, perhe- ja kotikeskeinen, ei millään tavalla kyllä päällekäyvä tai määräilevä eikä tosiaan mitenkään yliseksuaalinenkaan. Kaikipuolin ihana aviomies ja isä.

Minulla on juuri tälläinen skorpioonimies mutta itseasiassa horoskooppimerkit eivät enää pidä paikkaansa vaan esim. mun skorppari on uuden kaavan mukaan sittenkin vaaka. Mikä sopii hyvin kun eksäkin oli vaaka ja kummatkin hyvin perhekeskeisiä ja luotettavia miehiä. Minä vaan olen tälläinen leijona:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi