Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä market-shampoo?

Vierailija
15.08.2011 |

Ja hoitoaina?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silikoneja

Vierailija
2/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin olen itse tykästynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Linna-shampoota. Päänahan ongelmien takia silloin tällöin apteekin shampootuotteita ja muuten Linnaa, joka on ollu tosi positiivinen yllätys. Eikä maxa juuri mitään.

Vierailija
4/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niissä on hinta/laatusuhde oikea, ja ainakin tavallisen ongelmattomille hiuksille hyvät.

Vierailija
5/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras, varsinkin hoitoaineet toimivat omissa hiuksissa. Tehohoidotkin on ihan kivoja, varsinkin öljyhoito saunassa on ihana.

En välttele silikoneja mitenkään erityisesti, mutta noitten hoitoaineet onnistuvat tuomaan vähän sitä silikonien pehmeyttä hiuksiin, joten tuntumakaan ei ole täysin erilainen.

Vierailija
6/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mullekin miellyttävä yllätys.

Vierailija
7/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järkkyjä,

niistä saa hilsettä, jos ei muuten ole niin varmasti kun niitä käyttää

Vierailija
8/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen pullo, ei ärsytä mun päänahkaa, usein halpamarketin alessa, hyvä tuoksu

Vierailija
9/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan luottokampaaja sanoi, että samat osa-aineet noissa samppoissa on kampaamoissa ja kaupoissa myydyillä.

Vierailija
10/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2010050411598768_ka.shtml

Tutkitusti hyvä Cien Lidlistä ja pisteet saavat myös aiemmin mainitut Linna ja Suomalainen shampoo. Doven hiuksiin jätettävä hoitoaine myös hyvä.

Vierailija
11/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Tresemmen tuotteista. Myös ne lämpösuojat ja lakat on hyviä mielestäni :)

Vierailija
12/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvi enää hoitoainetta vaikka pitkä tukka. Päänahan kutina ja talvinen hilseily loppunut kokonaan.

Vierailija
13/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna ja noi suomalaiset aivan järkkyjä,

Mulla oli hilsettä käytin melkein mitä tahansa shampoota ja sain olla pesemässä hiuksia koko ajan. Näyttivät myös ihan likaisilta, tai siis menivät silleen päätä myöten ällöttävästi. Nyt kun olen käyttänyt Hienoa suomalaista koivushampoota vuoden ei ole enää mitään ongelmia hiusten kanssa (ei ole ollut siis enää pitkiin aikoihin). Hiukset ovat aina raikkaan näköiset eikä mistään hilseen tapaisestakaan tietoa.

Eli varmaan riippuu päänahasta myös ja monista muistakin tekijöistä. Kyllä jokaiselle löytyy joku hyvä shampoo.

Täytyy kyllä sanoa että olin ihan ihmeissäni että tuo kaikista halvin (no varmaan jotain euroshopperia, x-traa tms löytyy halvemmalla) on noinkin hyvä, kun kuitenkin käytin yleensä kampaamotuotteita tätä ennen.

Jos olisin rohkea voisin kokeilla kokonaan shampootta mutta tuskin siihen rohkenen lähteä ihan heti

Vierailija
14/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana tuoksu ja muutenkin toimii :)

Vierailija
15/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järkkyjä,

Meidän perheessä ainoa hilsepää on ollut se, jolle ei nuo halpatuotteet ole kelvanneet, ja Linnaa käytti muuan tuttu juuri siksi, että sillä sai hilseen pois.

Kannattaa varmaan kokeilla pullo kerralla, mikä sattuu omille hiuksille sopimaan.

Vierailija
16/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka ei kysytty, niin surkeimmat mielestäni ovat Pantenet ja Fruktis-tuotteet.

Vierailija
17/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka ei kysytty, niin surkeimmat mielestäni ovat Pantenet ja Fruktis-tuotteet.

Vierailija
18/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan luottokampaaja sanoi, että samat osa-aineet noissa samppoissa on kampaamoissa ja kaupoissa myydyillä.

samoja aineita, mutta niitä kalliita ceramideja yms. parempia aineita on vain murto-osa kampaamotuotteisiin verratuna. Siksi hintaerot.

Vierailija
19/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ, Erittäin hieno suomalainen (hoitoaine huono, koivushampoo sen sijaan hyvä) tai Rainbow'n tuoksuton shampoo sekä hoitis

Vierailija
20/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pesen hiukset ihan vaan Sebamedin pesunesteellä, tekee hyvää päänahalle.