Kokoa 40 käyttävät - kysymys uk koosta
Tilaisin briteistä vaatteita itselleni ja kokoluokitus aina vaan mietityttää. Olen joskus tilannut hameen kokoa 12 ja se oli kyllä iso. Mikä siis on vastaava koolle 40?
Kommentit (6)
esim French Connectionin vaatteissa vastaa hyvinkin omaa kokoani, joka on siis 40, mutta muissa voi olla vähän reilu. Jenkeissä koko 40 on 10.
Olet ilmeisesti sattunut tilaamaan väljän mallisen hameen - muutenkin britit lienevät tasapaksumpia ja rintavampia, sillä usein paita tai väljä hame menee kokoa pienempänä päälle hyvinkin sieltä ostettuna.
... koko 12 oli jo iso, niin eikait se voi olla 14? Vai olenko sittenkin pienempää kokoa kuin luulen, sehän olisi kivaa :)
... koko 12 oli jo iso, niin eikait se voi olla 14? Vai olenko sittenkin pienempää kokoa kuin luulen, sehän olisi kivaa :)
esim French Connectionin vaatteissa vastaa hyvinkin omaa kokoani, joka on siis 40, mutta muissa voi olla vähän reilu. Jenkeissä koko 40 on 10. Olet ilmeisesti sattunut tilaamaan väljän mallisen hameen - muutenkin britit lienevät tasapaksumpia ja rintavampia, sillä usein paita tai väljä hame menee kokoa pienempänä päälle hyvinkin sieltä ostettuna.
Kiitos vastauksesta. Palautusasia kun ei ole ihan niin helppo, niin haluaisin olla varma, mutta toisaalta onhan vaatteissa mittatietoja, jotka varmaan kannattaa vaate-vaatteelta tarkkaan lukea.
Nykyisten eu standardien mukaan 14 taitaa olla lähimpänä.