Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALJON PARTIO MAKSAA?

Vierailija
15.08.2011 |

Eli, osaako kukaan sanoa, mikä on Lahdessa partiomaksu sudenpennuilta? Vai onko ilmaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri Lahden partiolaisista en osaa sanoa...

Vierailija
2/3 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintaa, siis ei maksa mitään. Käsittääkseni. Tai ainakin ennenvanhaan minun lapsuudessani oli näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pakollinen vakuutusten takia. Muuten menee rahaa leiri- ja retkimaksuihin sekä varusteihin. Varusteita voi tietysti lainata ja ainakin meidän lippukunnassa leirit on tosi halpoja (esim. viikon leiri 40-50 euroa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän