Kannattaako ottaa mieluummin laadukas käytetty turvaistuin
uuden huonomman sijaan? Esim. HTS BESAFE IZI COMBI
käytettynä (ovh. n40oeur uutena) vai Carena, Graco uutena (ovh max 220e)?
Ja tuo käytetty istuin olisi 3v vanha yhdellä lapsella ollut.
Kommentit (4)
tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.
Vähän samoilla linjoilla. Tosin, olisiko mahdollista ostaa se kalliimpi uutena ja myydä sitten eteenpäin ja säästää jostain muusta?
Tiedän, onhan tuo iso rahasumma, mutta esimerkiksi meillä turvaistuin on ainoa asia, joka lapselle on ostettu uutena ja laadukkaana.
tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.
ja sitäpaisti uskaltaako sitäkään kukaan ostaa jos luulevat että ollaan kuitenkin kolaroitu tuolin kanssa :O t.ap
tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.
Vähän samoilla linjoilla. Tosin, olisiko mahdollista ostaa se kalliimpi uutena ja myydä sitten eteenpäin ja säästää jostain muusta?
Tiedän, onhan tuo iso rahasumma, mutta esimerkiksi meillä turvaistuin on ainoa asia, joka lapselle on ostettu uutena ja laadukkaana.
tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.