G: Mitä erikoista löytyy käsilaukustasi? Sellaista, mitä muilla ei ole?
Pistääkö joku paremmaksi, kun mulla on käsilaukussa maastokarttoja? :)
Kommentit (44)
Ei nyt sellainen erikoinen, ettei kellään muulla olis... Mutta ainoa tähän mennessä täällä.
sekä ammattiosaston kesämökin avain.
(lapsen apupyörä rikki ja joutuu jatkuvasti pyörälenkeillä kiristämään). Jatkuva kova lääkitys, eikä lääkkeet mahdu kun dosettiin
Äänirauta löytyy multakin, samoin plektroja, mini-taskulamppu, korvatulpat. Lisäksi Savetteja, tutteja ja pieni muovinen lelukoira.
leathermann.. kyypakkaus on kans kesät talvet :) ei sen eksoottisenpaa taida löytyä
Pistääkö joku paremmaksi, kun mulla on käsilaukussa maastokarttoja? :)
Avain mm. suljetulle osastolle. Lisäksi leimasin, jolla leimaan kirjoittamani reseptit.
Lehmän hammas.
Olin töissä, löysin syömättömien rehujen joukosta lehmän hampaan, laitoin taskuun. Autossa jostain syystä sen otin pois taskusta ja laitoin penkille. Parin viikon päästä raivasin autoa, ja sulloin kaiken ylimääräisen käsilaukkuun. Siellä se on siitä asti ollut, pari vuotta.
laukussa on lähes aina rannehikinauhat, kylmägeeliä, laastareita ja grippiä lajini takia.
Mulla on myös aina mukana mittanauha. Harrastuksen takia tämäkin.
Tuskin nämä kovin erikoisia ovat kuitenkaan.
elvytysmaski, sellaista muovikelmua
eipä sekään ole erikoinen diabeetikolla.
Lisäksi tosi pieni "ensiapupakkaus".
kompassi, tulitikkuja ja raapaisupinta filmipurkissa, ihoteippiä (siis sellaista laastariteippiä), Siionin virret (nuottipainos), kertakäyttökylmäpakkaus.
elvytysmaski, sellaista muovikelmua
mullakin, eli se ei taida olla erikoinen.
Kaakelinpalasia ja tapetista leikattuja palasia (remppa menossa, ovat värimalleina). Muovinen vappupilli viime vapulta, lapsen jäljiltä, jäänyt näköjään kassiin pyörimään.
Rullamitta.