Kiltti ja lapanen ovat kaksi eri asiaa. Kiltti ei ole sama asia kun alistuva.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Olen lapanen ihan vain laiskuuttani ja mukavuudenhaluisuuttani!Inhoan konflikteja kun en jaksa tapella kun mukavuusvyöhyke kutsuu!Olen mielihyvä addikti.
No niin. Kuulostat söpöltäkin
Kiltti tahtoo olla mieliksi muille. Miten se poikkeaa alistuvuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti tahtoo olla mieliksi muille. Miten se poikkeaa alistuvuudesta?
Tee toisille kuten tahtoisit itsellesi tehtävän.
Tässä ei ole tippaakaan alistuvuutta.
Mutta Petteri Orpo ja lapanen on täysin sama asia!
Olen kiltti , haen hyväksyntää , en sano vastaan ja itken saamattomuuttani pitää puoliani kotona . Eli olenko selkärangaton ?
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti , haen hyväksyntää , en sano vastaan ja itken saamattomuuttani pitää puoliani kotona . Eli olenko selkärangaton ?
En omaa selkärankaa äkkiä takaisin nukkumaan ja laiskottelemaan.🤗
Selkärangaton ihan vain laiskuuttani.🤗
Mieluummin kiltti kuin lapanen, peittää enemmän.
Skotti
Mä meen takaisin nukkumaan ja laiskottelemaan!🤗
Olen samaa mieltä. Jos ei ole kykyä tehdä pahaa tekoa X, ei silloin ole kiltti pelkästään siksi, että jättää sen tekemättä. Sellainen ihminen on armollinen ja hyvä, jolla on kyky ja valta olla paha, mutta valitsee olla hyvä. Esimerkiksi naiset eivät ole parempia ihmisiä kuin miehet vain sillä perusteella, että he tekevät vähemmän seksuaali- tai väkivaltarikoksia kuin miehet. He vain ovat fyysisesti heikompia.
Totta. Kiltti on hame, lapanen on käsine.
Ei olekaan ja testaukseen onko lapanen vai ei, ei saa käyttää rikoksia, valheita, väärennyksiä pja sabotointeja.
Ei fyysistä tai muutakaan ylivaltaa, kuten ylivoimaa resursseissa tai taloudellista ylivoimaa tai valta-asemaa. Ei varaslähtöä. Ei vilppiä.
Kaikissa testauksissa pitää olla reilu ja tasaväkinen alkuasetelma. Jos ei ole, se pitää ottaa arvioissa huomioon tai kisaa ei saa järjestää. Arvioijilla pitää olla kaikki puolueeton tieto saatavilla, liittyen. kisaan.
Olen lapanen ihan vain laiskuuttani ja mukavuudenhaluisuuttani!Inhoan konflikteja kun en jaksa tapella kun mukavuusvyöhyke kutsuu!Olen mielihyvä addikti.