OLETKO KOSKAAN VETÄNYT MEGA-ATERIAA HESESSÄ?
Kommentit (22)
On ainoa ateria, josta lähtee nälkä.
Muistan joskus muksuna, taisin olla 11v., ostin tuon ja jouduin vielä hakemaan isot ranskikset kun jäi nlkä =D
ja ennen kuin joku ehtii haukkumaan läskiksi niin BMI on 21.
useastikin. Heleposti se näläkäsenä uppoaa.
En muista olenko ikinä yrittänyt. Mulla on outo vatsa, se vetää kerralla vain pieniä määriä. Tulen ähkyyn jo kanasalaatista. Syön hitaasti ja pidän taukoja syömisen välissä, mutta ei sekään aina auta.
Välillä jopa ongelma kun joudun jättämään ravintolassa ruokaa syömättä, kaikki kun ei jaksa istua siellä paria tuntia saman lautasen äärellä kuten minä...
kuten aina, enkä ranskalaisia. Ja laittilimsa. Joten hieman vähemmän on kaloreita. Mutta on se liian raskas, tulee ällö olo, joten en sitä yleensä otakaan.
Edelliselle, kyllä minä jätän aika useinkin ruokaa lautaselle ravintolassa, turhia perunoita tms, eikä se minusta ole omituista. Ja olen ihan hyvällä ruokahalulla varustettu ylipainoinen. Riippuu ravintolasta, mutta joissakin paikoissa ne annokset on aika suuria.
hetken on ähky ja kohta kahta kauheempi nälkä. Höttösämpylä, ranskiset ja ämpärillinen limua ei kauan pidä nälkää!
Jos syön hampparin niin käyn perinteisellä grillillä,
en saanut syötyä hampparia loppuun. Vaikka oli nälkä se alkoi tökkiä ja maistua pahalta. Kerros riittää hyvin.
Ja tulin koko aterian syömisestä entistä enemmän huonovointiseksi.
Ja olen pieni sekä hoikka, mutta muhun uppoaa tosi paljon suolaista mättöä. En harrasta liikuntaa ja paino pysynyt samassa 10v.
Usein en syö, mutta muutaman kerran vuodessa. AH! Nyt ois poikaa!
Laitetaan naru ympärille ja hiihdetään pitkin käytäviä?
Joo, en syö roskaruokaa.
Inhoan hampurilaisia ja ranskiksia. Pitsa ja subin patongit on ainoa pikaruoka mikä maistuu.
ole, enkä erityisemmin haluakaan. Ruoan laatu ja ulkonäkö korreloivat hyvin ko yrityksessä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2011 klo 12:18"]ole, enkä erityisemmin haluakaan. Ruoan laatu ja ulkonäkö korreloivat hyvin ko yrityksessä.
[/quote] Tapas itteäs, kiitos.
NO kyllä se siina kolmessa tunnissa meni ;)
olen syönyt osan siitä. Olin silloin kännissä ja silti muistan vieläkin, että se hampurilainen oli oikeasti painava!
mutta hampurilaisen kyllä. Jaksoin hyvin syödä.
En jaksanut syödä kokonaan. Eikä muutenkaan ollut kovin hyvää. Tykkään enemmän kerroshampurilaisesta.
enkä ole 20 vuoteen syönyt enää ateriaakaan. Ostan aina kerrospurilaisen, mutta en ranskalaisia.
Hyvinhän tuossa rasvaakin piisaa, viidesosa voipaketista. Energiaakin vaivaiset 1534 kcal, eli toimistotyöläisen ei tarvitse muuta syödäkään aterian lisäksi samana päivänä:
Mega-aterian ravintotiedot sisältävät megahampurilaisen, normaalit ranskalaiset ja Coca-Colan (0,4 l).
Halutessasi voit vaihtaa ranskalaisten tilalle minisalaatin tai miniporkkanat. Myös juoman voit halutessasi vaihtaa toiseen juomaan.
Ravintoaineet /annos
energia: 1 534,0kcal
energia: 6 322,0kj
hiilihydraatti: 135,5g
proteiini: 44,9g
rasva: 89,2g
suola: 3,2g