Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen synttärilahja :)

Vierailija
14.08.2011 |

Juhlimme mieheni kanssa hänen 30 vee synttäreitään (lapset mummolassa) kun ystävättäreni soitti ovikelloa ja oli tulossa kylään, kun "oli tylsää.." No, olimme aika humalassa ukkoni kanssa ja pyysimme hänet sisään. Joimme lisää ja aloimme pelata pullon pyöritystä...ja jossain vaiheessa mieheni sai määrätä mulle tehtävän. "Laita käsi pöksyyn" kuului sohvalta ja ystävättäreni vetäisi juomansa väärään kurkkuun ja nauraa kihersi hänen vieressään.

No, humalapäissäni menin mieheni eteen ja liutin kättäni hänen reidellään ja sanoin että ei nyt sentään kun on vieraitakin. Ystävätär sanoi hiljaa että "mua ei haittaa yshtään, anna mennä vaan - synttärin kunniaksi..." No, hivutin käden housuihinsa ja kaverin kihersi sohvalla vieressä. liikutin munaa hitaasti edestakaisin ja mies otti paremman asennon samalla housujaan laskien.

En tiedä mitä tapahtui ja miksi, mutta ystäväni kysyi että saako hänkin onnitella synttärisankaria? Mieheni katsoi minua ja minä molempia. "Riippuu tavasta" vastasin. "Ei mitään pahaa...mutta jotain kivaa" sanoi ystäväni ja laittoi kanssa kätensä mieheni munalle, ja toisen pusseille. "Tehdään sulle yhdessä - jos sopii..?

Mies vain voihkaisi ja rupesimme jatkamaan...tosi irstas olo, mutta mieheni huokaili onnessaan - "v...mikä lahja!" sai sanotuksi. Minä runkkasin häntä hiljaa ja kamuni puristeli hellästi kiveksiä...mies kiemurteli hulluna sohvallamme. "Hoida loppuun" sanoi ystävätär ja riisuin housuni ja kiipesin ukkoni päälle ratsastamaan...samalla ystävätär silitteli mieheni vatsaa ja kaulaa sekä myös minun pakaroitani. Mies laukesi parissa minuutissa mutta olimme kaikki samassa kasassa varmaan puoli tuntia. Eka ryhmäkokemus mulle ja miehelleni - enkä ollut edes mustis. Koska vain me naimme.

Olimme tosi humalassa - ja pikku morkkis oli aamulla. Pikku hiljaa se laimeni ja mies "kiitteli lahjasta."

;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tapanen tyttökamu olis bueno!

Vierailija
2/5 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi ja uskottavampi fantasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin M35

Vierailija
4/5 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi uskomattoman kiihottava tilanne! Tulisin varmasti melko nopeasti. M36v

Vierailija
5/5 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinä toinen nainen vain auttaisi ja mies nauttisi...ei mitään varsinaista lasboilua, mutta aika "tuhmaa" kuitenkin.

Humala poistaa sopivassa määrin estoja, ja morkkis varmaan katoaa aikanaan?

Vaikutti kuitenkin että sinun(kin) on pakko olla ainakin hieman bi-henkinen...? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän