Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on herkkuilta!Aaaaaah! 4vk karppailua takana.ov

Vierailija
13.08.2011 |

Tiukasti olen pysynyt "uudessa elämässä", mutta nyt saan sortua yhden illan herkkuihin.

Noh, en sen pahemmin kuin donitsin ja muutaman vaahtokarkin verran. Nyt olutta :)

Painoa lähtenyt by the way 7kg :)

Mitä sä herkuttelet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyv pudotus!toi jo tuntuu!

Vierailija
2/6 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kumma kun karppaajat aina kehuvat, että kun ei tee tommosia hiilariherkkuja edes mieli, niin miten ne sit yhtäkkiä herkkupäivänä ovatkin suurta herkkua?

Harva karppaaja sanoo olevansa karppauskuurilla, vaan kyllä kaikki sanovat sen olevan elämäntapa, ja jatkavansa sitä ikuisesti, kun se on niin kivaa ja on niin hyvä olo. Mut sit kuitenkaan eivät osaa luopua niistä "pahoista" ruoista? Eiköhän se retkahtaminen ole aika todennäköistä, jos niitä hiilareita kuitenkin niin paljon tekee mieli, että niitä just pitää herkkuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä valmistunut kaikenmoisilla herkuilla, mutta yöks.

Lähtöpainoa oli 67kg.

Tavoittelen 55kg:a. Näin nopeat tulokset antaa kyllä lisäintoa, en todellakaan aio jättää tätä vain kuuriksi, koska kehossa tapahtuneet muutokset on olleet tosi hyvät. Hyvä olo ja tyytyväinen vatsa on minulle ne tärkeimmät!

Aion näyttää pian paremmalta kuin lapsettomat ystäväni ;)

ap

Vierailija
4/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuuko oikeesti karppaamalla? ;o Haluaisin niin laihtua, mutta en usko muuhun kuin oikean ruokavalion ja liikunnan yhdistelmään...

Vierailija
5/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti keväällä kymmenisen kiloa parissa kuukaudessa. Nyt olen nostanut annoskokoja joten paino on pysynyt samassa kuten oli tarkoituskin. Vanhaan ei kuitenkaan ole enää paluuta, parempi näin :)

Vierailija
6/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että liikunnalla ei ollut mitään tekemistä tuon 10 kilon kanssa, ei ollut aikaa sellaiseen valitettavasti.