Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustajat! Kumman allaskaapin valitsisin valkoiseen kylpyhuoneeseen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin valitse kokovalkoinen :) Mun mielestä se on paljon persoonallisempi kuin ruskealla väritetty muuten valkoinen kylppäri. Harvoin oikeasti näkee kokovalkoista kylppäriä/vessaa.

Vierailija
22/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneksi mies, jota sisustaminen kiinnostaa. Ja ihanaa, että keskustelette tästä tärkeästä aiheesta kanssani :) Vieläkin saa esittää mielipiteitä.

ap

niin valitse kokovalkoinen :) Mun mielestä se on paljon persoonallisempi kuin ruskealla väritetty muuten valkoinen kylppäri. Harvoin oikeasti näkee kokovalkoista kylppäriä/vessaa. #6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen voit sisustaa sitä miten ja millä väreillä tahansa.

Voit myös tuoda sinne puuta missä muodossa tahansa.

Ei rajoita tummanruskeat värit tms.

Vierailija
24/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin valitse kokovalkoinen :) Mun mielestä se on paljon persoonallisempi kuin ruskealla väritetty muuten valkoinen kylppäri. Harvoin oikeasti näkee kokovalkoista kylppäriä/vessaa.

virastossa, julkisessa tilassa tai vanhemmassa kerrostalossa nuo kylppärit/vessat on kokovalkoisia. Se jos mikä on tylsyyden huippu.

Vierailija
25/26 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokovalkoinen on minusta ylellinen. Vähän niin kuin polyesterin ja silkin ero :) Kuulostanko nyt ylimieliseltä?

ap

niin valitse kokovalkoinen :) Mun mielestä se on paljon persoonallisempi kuin ruskealla väritetty muuten valkoinen kylppäri. Harvoin oikeasti näkee kokovalkoista kylppäriä/vessaa. #6

virastossa, julkisessa tilassa tai vanhemmassa kerrostalossa nuo kylppärit/vessat on kokovalkoisia. Se jos mikä on tylsyyden huippu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän