?? Lastenvaatteiden lahjoitusketju??
Perustetaampas uusi ketju kaikille niille, jotka haluavat lahjoittaa käytettyjä lastenvaatteita eteenpäin, ja niille, jotka niitä kiperästi tarvitsevat.
Olen se aikaisemman ketjun ap (Kyllä on mennyt nykyajan äidit nirsoiksi, kun ei edes ilmaiset vaatteet lapsille kelpaa) ja ajattelin, että jos tämän otsikoi hiukan paremmin, löytää moni tämän ketjun sitten paremmin.
-Iitu-
Kommentit (10)
Jos haluat lahjoittaa vaatteita, paikallinen ensi- ja turvakoti on hyvä osoite, samoin voi kysellä vastaanottokeskuksista, tai laittaa vaikka ilmoituksen neuvolan seinälle.
Meilläkin olisi kasa (tyttö)vauvan vaatteita tarpeettomina. Valitettavasti hulivili 5vuotiaalta ei ole vaatteita pahemmin säilynyt.
Olen noita panttaillut ajatellen, että vien sitten vaunujen, sitterin ja turvakaukalon kera Joulupata-keräykseen, kun olen aivan liian laiska myydäkseni noita ja toisaalta haluan antaa ihan ilmaiseksi niitä tarvitseville,
Hyvä idea. Minä en ainakaan ole saanut ainuttakaan vaatekappaletta keneltäkään esikoiselleni. Voisittehan laittaa ilmoituksen tonne osta&myy kohtaan paikkakunnan kera, niin joku paikallinen voisi tulla hakemaan tarpeeseensa. Tuskin kukaan tänne haluaa yhteystietojaan laitella.
Me saatiin juuri paljon ihania vaatteita (myös talvihaalari :)) tuolta Espoon kauklahden perheeltä. Oli todella ystävällistä heiltä, ja toivat vielä tänne meille asti vaatteet :) Kiitos heille
Me saatiin juuri paljon ihania vaatteita (myös mm.talvihaalari :)) tuolta Espoon kauklahden perheeltä. Oli todella ystävällistä heiltä, ja toivat vielä tänne meille asti vaatteet :) Kiitos heille
Me saatiin juuri paljon ihania vaatteita (myös mm.talvihaalari :)) tuolta Espoon kauklahden perheeltä. Oli todella ystävällistä heiltä, ja toivat vielä tänne meille asti vaatteet :) Kiitos heille
kun lähetin viestin niin tuli vain ilmoitus 'sivua ei ole, palaa etusivulle', siksi tuli kaksi kertaakin tuo viestini. olen siis se yh-opiskelija tuosta toisesta ketjusta :)
meillä olisi niitä tytönvaatteita 50-68 kokoja, Espoossa. ihan siistejä ovat, mutta käytettyinä jo saatuja (paitsi äp vaatteet) joten eivät ihan uudenveroisia.
löytyisi vaatteita; collegehousuja, paitoja ja syyskengät koko 32.
Kuopio/Siilinjärvi.
vaan pikemminkin siitä, että moni ei halua jakaa yhteistietojaan estottomasti kenelle vaan.
Ja toisekseen kaikki saa nykyisin tutuilta ja tutun tutuilta nii npaljon vaatetta et ne ei vaan välitä.