Olen raskaana ja minulla on kaksi kohtua
Toisessa kohdussa on kaksoset ja toisessa yksi vauva. On kuulemma tosi harvinainen juttu eikä tällaista raskautta tai siis raskauksia ole kai Suomessa koskaan ollutkaan.
Jos jatkan raskauksia niin joudun kuulemma koko loppuajaksi sairaalaan seurantaan.
Kommentit (29)
Liioittelit vähän liikaa provossasi.
totta on, että naisella voi olla kaksi kohtua. siihen en ota kantaa onko tämä provo, mutta sen voin sanoa varmaksi, että kyllä kaksikohtuisia ihmisiä maailmalla on :)
T: ei ap
myös Suomi24 keskusteluissa aika monet kerrat ja aina samalla jutulla.
En usko tälläKÄÄN kertaa.
Niin siis mullakin kaksi kohtua, on harvinaista muttei nyt mitään älyttömän ihmeellistä. Kaksiosaisia kohtuja on aikas paljonkin, se ei ole edes harvinaista. Mulla on kaksi täysin itsenäistä kohtua, molemmilla oma kohdunkaula. Harvinaisempaa on kyllä, että molemmat kohdut toimivat, mulla kaksi lasta, yksi kummastakin kohdusta, ei tosin yhtä aikaa:) kuitenkin se, että molemmat kohdut toimivat ja lapset syntyivät eri kohduista oli pieni ihmetys hoitohenkilökunnalle.
Olen siis ap, luulen myös että raskaus kahdessa kohdussa yhtäaikaa on yleisempää kuin luullaan, monelle vaan tulee keskenmeno eikä toista raskautta edes huomata.
myös Suomi24 keskusteluissa aika monet kerrat ja aina samalla jutulla.
En usko tälläKÄÄN kertaa.
Kertoi ohjelmassa, että hänellä on kaksi kohtua ja lapset ovat syntyneet eri kohduista.
Katsoin kerran faktalta synnytyssairaala ohjelmaa. Siinä oli nainen jolta oli poistettu kohtu, silti tuli raskaaksi->lääkärit eivät olleet huomanneet toista kohtua. Hyvin harvinaista mutta totta.