Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan hankkiutunut raskaaksi mieheltä salaa?

Vierailija
13.08.2011 |

Eli lopettanut pillerit tms. miehen tietämättä? ja tullut raskaaksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Jos haluaisin lapsen ja mies ei, odottaisin siihen asti että mies on valmis. Tai eroaisin. Tai eläisin ilman lasta, mutta en usko että miehen ois kovin helppo luottaa tollasen jälkeen.

Vierailija
22/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt mielessäkään. Ex saattoi minut raskaaksi vastoin tahtoani joten tein abortin ja dumppasin sen mulkeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka lopetti pillerit vaikka aina puhui ettei halua lasta, vuoden oli kestänyt että tuli raskaaksi.
Lapsen jälkeen ei ole ollut mun kanssa missään tekemisissä, elää kuin olisivat kahdestaan täällä, uhkailee vievänsä lapsen jos tulee jotain riitää ja millään en pääse akasta enää eroon, mihinkään yhteishuoltajuuksiin en suostu, elareitakin pakko maksaa jos akan potkii pihalle.
miten siitä pääsee eroon niin että lapsi jää mulle, paras rangaistus olisi kun ei ikinä voisi enää olla lapsen kanssa, jouluna lähettäisi sille kuvallisen vittuilukortin.

Vierailija
24/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen toiminta pitäisi laissa määritellä petokseksi. Sopiva rangaistus olisi että mies saa lapsen yksinhuoltajuuden jos haluaa taikka miehen ei tarvi maksaa elatusmaksuja.

Vierailija
25/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2011 klo 13:09"]

[/quote]

Moi Jaana!

Vierailija
26/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alkuperäinen suunnitelma miehen toiveesta 3 lasta. Itse halusin yhden. Nyt meillä on kaksi ja haluaisin kolmannen, mies ei yhtään enempää. En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä kuparikierukkaa (mm. runsaat kuukautiset ja hyytymistekijähäiriöt syynä) eikä mies halua käyttää kondomia. Vasektomiaa olen ehdottanut koska ei halua enää yhtään lasta. Ei sovi.

No nyt ollaan menty täysimetyksen jälkeen varmoilla päivillä kolmatta vuotta. Kerron miehelle aina tarkkaan menkkojen alkamisajan jonka syöttää kännyohjelmaan josta näkee oviksen ajankohdan.

No, nyt aamulla plussasin enkä uskalla miehelle kertoa. Eiköhän tämä niin mene että minua pidetään tahalteen raskaaksi hankkiutuneena tai minimissään vauvaa vahinkona kaikkien tuttujen keskuudessa. Taidan ottaa isommat lapset kainaloon ja muuttaa pois, ei tarvii miehen edes kuulla mitään uudesta lapsesta.

Vierailija
27/28 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa hankkiutui salaa raskaaksi, sai miehen sitäkautta "pakotettua" yhteen.

Vierailija
28/28 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Maria tietääkseni pari tuhatta vuotta sitten. Sitten keksi ihan uskomattoman meriselityksen.