Paras kirppari löytösi
Reimatec vkhaalari+asusteet kokoa 74cm 6e ei uudelle häpeä yhtään.
Kommentit (36)
Teemaa 2-3eurolla kpl, kuin uusia. Rörsyrandin tarjoiluvati 5 euoa.
mutta sain nettikirppikseltä vuoden 2010 Baby Björnin rintarepun (se perusmalli, yhdellä ollut käytössä) 20 €:lla ja Bumbon 15 €:lla. Tunsin tehneeni hyvät kaupat. :)
uudenveroinen reimatec toppa-asu, takki ja housut ja reimatec+ hanskat yht.20e :)
Nyt olen viime aikoina etsinyt vain lukiokirjoja oikeastaan aktiivisesti.
Säästöä ollaan saatu nyt n. 440 €, jos vertaa hintaa uusiin kirjakaupasta hankittuihin. Hieman vähemmän, jos nettikirjakauppojen hintoihin vertaa.
Olen oikein iloinen noista.
Siinä sivussa olen ostanut esim. uudet Merrellin lenkkarit 8 eurolla ja tänään teinitytölle uusia legginsejä 1-3€ pari.
mutta aito venäläinen karvalakki (lapuista näki) muksulle. Maksoi 50 senttiä =)
Oli kyllä viime talvena erittäin kätevä kun suojasi myös poskia purevalta pakkaselta.
tytölle ihana toppatakki 1€, olisin varmaan ostanut kympilläkin sen!
Reimatec-kengät 2.5€ ja tuliterät vikingin goret 10€.
Kaikki lasten kosteussuojatut välikausihaaalrit olen ostanut vitosella kappale (neljä haalaria jo löytänyt tuolla hinnalla).
Brion 2-os. toppapuku 5€, juhlamekko 2€.
onko sillä bumbolla ollu paljon käyttöö.. ite en löydä kyl mistää noin halvalla
joltain kirppikseltä 5€:lla. Nyt myin sen 70€:lla, se on paras löytöni :)
onko sillä bumbolla ollu paljon käyttöö.. ite en löydä kyl mistää noin halvalla
2 vuotta ollut päivittäisessä käytössä =)
lapsi nyt 2,5 v
Mutta sain ne vaatteet kirpparilta alle 20e. Olin erittäin tyytyväinen. :)
Loistavia löytöjä olen tehnyt vuosien varrella paljon, mutta yksi parhaista on ihana kermanvalkoinen mokkanahkaa muistuttava ns. välikausitakki, jossa karvavuori. Ostin sen aivan iskemättömässä kunnossa 10 eurolla monta vuotta sitten ja aina syksyisin kaivan mielelläni esiin! Sitä ovat monet ihastelleet ja se on ihana. ;-)
Huutonetistä olen löytänyt pari aivan upeaa juhlapukua, jotka ovat kovasti keränneet ihailua nekin. Samoin merkkilaukkuja olen sieltä ostanut halvalla, viimeksi ihanan Michael Korsin laukun.
Lapsille löytyy kirppareilta parilla eurolla juhlamekkoja, kauniita takkeja jne.
Löysin aivan upean teekannun ja 3 kuppia siihen. täydentävät keittiön hyllyäni, ne sieltä juuri puuttui, ihastelen vieläkin. kauniin yksinkertaisai.
Niin ja maksoi 1e. :)
Olen kirppareilla vakio asiakas. ostan ja myyn paljon kirppareilla sekä lapsille, että itselle ja kotiin....
Christian Diorin vintagelaukku 23€,
ja Guccin aito vintagelaukku 1€ jonka myin jo pois aiemmin huutiksessa ihan mukavaan hintaan:)
Tässäpä kuvalinkki murto-osaan mun löytöihin hintojen kera:
http://www.aijaa.com/v.php?i=001838989354.jpg
Osa suht. hinnakkaita kirppisjutuiks, mutta toisaalta kun on uutta ja esim.Zaran ja Selected femmen juttuja niin halvalla kuitenkin verrattuna mitä uutena ovat maksaneet:) Tuo konjakki/musta vintagevyökin on ihana:) Yleensä nykyään ostan vaan jotain 2-6€:n juttuja, ellei sitten tule jokin löytö vastaan kuten pari juttua tuolla kuvassakin esim. kengissä. :)
Ne ostettu muutamilla euroilla ja pääasia siinä, että tykkään älyttömästi, ei mitään varsinaista hintavoittoa saanut, mutta mieleiset
Tummanharmaa tyköistuva polviin ulottuva villakangastakki. Aivan uudenveroinen, ei lainkaan nukkaa, kulumaa, venymää tms.
Hinta 1 €.