Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden erityislapsella on kuljetus eskariin tai kouluun

Vierailija
12.08.2011 |

niin tarviiko perustella, miksi haluaa tämän kyydin?

Eli meillä tilanne, että periaatteessa voitaisiin hoitaa koulumatka, mutta kun ei saada mitään kuljetuskorvausta tästä. Ja samalla toiset ajaa taksilla.

Onko ilmainen kyyti vasta sitten, jos ei vanhemmat pysty kuljettamaan vai voiko lapsi saada sen selittelyttä, kun hänelle kuuluisi ilmainen kyyti?

Aion kyllä virallisestikin asiaa selvitellä, mutta kyselen teidän kokemuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on oikeus kuljetukseen ei kenellekkään kuulu, pystyisitkö itse viemään vai et.

Oletko siis pienemmän kanssa kotona tms.?

Oma esikoinen lähtee neljännelle ja koko ajan on taksilla kulkenut, pitkän matkan takia, ja olen ollut kotiäitinä. Ei tulisi mieleenkään kuljettaa ees taas kahden pienemmän kanssa.

Vierailija
2/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarviiko perustella, miksi haluaa tämän kyydin?

Eli meillä tilanne, että periaatteessa voitaisiin hoitaa koulumatka, mutta kun ei saada mitään kuljetuskorvausta tästä. Ja samalla toiset ajaa taksilla.

Onko ilmainen kyyti vasta sitten, jos ei vanhemmat pysty kuljettamaan vai voiko lapsi saada sen selittelyttä, kun hänelle kuuluisi ilmainen kyyti?

että kuljettaa oman lapsensa kouluun????

Aion kyllä virallisestikin asiaa selvitellä, mutta kyselen teidän kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululta, ei tarvinnut mitään vaatia tms. Tuli vain kysely moneltako toivomme taksin tulevan hakemaan ja tuomaan.

Vierailija
4/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi tarvitsee saattajan jolla on kädet vapaana auttamaan eikä tarvitse keskittyä ajamiseen - jos siis kuskattaisiin itse, niin pitäisi olla molemmat vanhemmat mukana. Ei onnistu millään.

Vierailija
5/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis pk-seudulla. Koulussakin ainakin ekaluokalla saa kyydin ja sen jälkeen bussilipun, jos bussilla kulkeminen on matkan ja diagnoosin perusteella mahdollista.

Vierailija
6/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni sai koulukyydin koska oli kouluunlähtö vaikeuksia. Sillä varmistettiin että menee kouluun vaikka minä olin kotona.

Vierailija
7/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä veen korvauksia yhteiskunnalta vaadin?

Lapsella on oikeus koulukyytiin, mutta olemme itse kuljettaneet. Sulle kysyjä sanon, että on idiootti jos ilman korvausta haluaa kuljettaa 20km suuntaansa, kun ilmainen kyyti on saman alueen toisella lapsella.

Ja se miksi itse kuljetamme toistaiseksi, johtuu käytännön syistä ja aiomme nyt hakea kyytiä. Ap

Vierailija
8/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä oli matka 2 km ja perustelut, että ei vielä pysty keskittymään liikenteeseen ja psykologin ja lääkärintodistus.

Vierailija
9/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole vaatimus vaan toteamus. Mikä tosin olisi pitänyt jälkiviisaana tehdä ennen koulun alkua. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi