Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino on sairaus siinä missä syöpä, reuma tai astmakin.

Vierailija
12.08.2011 |

Lihavan ihmisen hormonitoiminta on yleensä jo muuttunut niin paljon, että elimistö varastoi liiankin herkästi ylimääräiset hiilihydraatit rasvoiksi ja lähettää aivoihin tietoa, että lisää pitäisi saada vaikka juuri on kupu täyteen syöty.

Ylipaino on sairaus ja siihen sairauteen ainoa lääketieteellinen hoito on tällä hetkellä lihavuusleikkaus.

Näin sanoo lihavuusleikkauksia tekevä lääkäri.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisella erolla, että syöpää, reumaa ja astmaa et saa elämäntapoja muuttamalla parannettua =)

Vierailija
2/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen liittyvät liitännäissairaudet. Lääkäri oli myös sitä mieltä, että jos painoindeksi on jo yli 40 on todella epätodennäköistä että ylipainoa saisi pelkästään itse laihduttamalla pysyvästi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, mutta en ihan syöpään, reumaan jne. lähtisi vertaamaan. Joissain tapauksissa ainoa hoito on lihavuusleikkaus, mutta suurimmalla osalla se ei ole tarpeen. Ihmiset läskistyvät huomaamattaan tai koska ovat välinpitämättömiä.

nimim. sairaalloisen lihava itsekkin, mutta ainakaan vielä en koe lihavuusleikkausta tarvitsevani vaan kunnon potkun perseeseen

Vierailija
4/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on sairaus ja siihen sairauteen ainoa lääketieteellinen hoito on tällä hetkellä lihavuusleikkaus. Näin sanoo lihavuusleikkauksia tekevä lääkäri.

Eiköhän se paras hoito ole laihdutus!

Vierailija
5/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on psyykkeestä kiinni. Leikkauksella pakotetaan radikaalisti ylensyönnin mahdollisuus, itse ongelmaa se ei pään sisältä poista. Siksi leikkauksen läpikäyneetkin lihoavat painonsa takaisin, jos ei elämäntapoja myös muuta.

Vierailija
6/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan sulje pois sitä, että omahoito on se tärkein elementti. Lihavuusleikkaus on iso leikkaus ja potilaan tulee olla sitoutunut jälkihoitoon. Pitää ymmärtää ne rajoitteet mitkä leikkauksesta seuraavat mm. ruokamäärien rajoittaminen yms. Homma kun ei toimi niin, että potilas menee leikkaukseen ja humps on laiha.

Vierailija
7/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun ylipainoa on jo 50kg tai enemmän, eivät omat elämäntapamuutokset useinkaan riitä, tarvitaan tueksi jotain muuta, leikkaus muuttaa ihmisen hormonitoimintaa niin, että laihdutus helpottuu eikä ylimääräinen energia mene niin helposti rasvavarastoiksi.

Kyllä ylipaino liitännäissairauksilla, diabetes, verenpaine, yms. on syöpään verrattavissa oleva, johtaa kuolemaan ilman hoitoa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
8/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkosyöpäkin.

Vierailija
9/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käsittääkseni siinä lähinnä eri menetelmiä käyttäen leikkaustyypistä riippuen supistetaan vatsalaukkua, jolloin potilas ei voi syödä entisiä määriä --> laihtuu. Käsittääkseni leikkauksessa ei mitenkään puututa hormonitoimintaan.

Vierailija
10/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantuisi vaan syömällä vähemmän niin kuka siihen enää kuolisi? Ei kukaan koskaan.

"että jos painoindeksi on jo yli 40 on todella epätodennäköistä että ylipainoa saisi pelkästään itse laihduttamalla pysyvästi pois."

Koko sen ajan kun olet alle 40:n ja sinne kovaa vauhtia menossa voit kyllä asiaan itse vaikuttaa. Sen jälkeenkin syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän laihtuu kyllä, vaikeaa se tosin voi olla käytännössä.

Vierailija
11/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä voi tulla terveillä elintavoillakin, samoin reuma ja jopa astma. Että ei ole ihan samalla tavalla sairaus minusta.

Vierailija
12/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käsittääkseni siinä lähinnä eri menetelmiä käyttäen leikkaustyypistä riippuen supistetaan vatsalaukkua, jolloin potilas ei voi syödä entisiä määriä --> laihtuu. Käsittääkseni leikkauksessa ei mitenkään puututa hormonitoimintaan.

Olen käynyt kuuntelemassa 2 eri esitelmää aiheesta. Syytä ei vielä tiedetä eikä toimintamekanismia, lääkäritkin ovat ymmällään, mutta tietenkin iloisia. Ihmeellisintä on, että hormonitoiminta muuttuu heti leikkauksen jälkeen, ihan seuraavasta päivästä alkaen.

Vierailija
13/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lääkäri halusi asiakkaita, muttasilloin kun ylipainoa on jo 50kg tai enemmän, eivät omat elämäntapamuutokset useinkaan riitä, tarvitaan tueksi jotain muuta, leikkaus muuttaa ihmisen hormonitoimintaa niin, että laihdutus helpottuu eikä ylimääräinen energia mene niin helposti rasvavarastoiksi.

Kyllä ylipaino liitännäissairauksilla, diabetes, verenpaine, yms. on syöpään verrattavissa oleva, johtaa kuolemaan ilman hoitoa ennemmin tai myöhemmin.

Se leikkaus mitään hormooni toimintaa muuta. Vaan se mitä ja miten sinne kehoon laittaa.

Turha vertailla mihinkään syöpään tuota ylipainoisuutta! Mun 8v siskolla on leukemia ja pikkasen eri juttu kuin itseaiheutettu ylipaino!!!

Mun äiti, hänen siskonsa ja heidän äitinsä on plus 40kg ylipainoisia ja mä olen aina ollut urheilullinen, lihaksikas sekä hoikka, se ero löytyy nuista elämäntavoista ja siitä saakelin ruokapöydästä ja ravinnon laadusta.

Vierailija
14/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, huh, on kylä HIEMAN eri asia joku syöpä kuin ahneus ja itsekurin puutos.

Vierailija
15/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai maksakirroosin saanut alkkis tai kohdunkaulasyöpää sairastava huoripukki tai vosu.

Ja kannattaa tutustua aiheeseen insuliiniresistanssi ennenkuin tulee hormonitoiminnan vaikutuksia ylipainoon tyrmäämään.

Vierailija
16/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatuaan kondylooman suuhunsa, voi hyvinkin sairastua kurkku- tai suusyöpään.

Vierailija
17/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyövän saanut tupakoitsija ei voi syyttää kuin itseään.Tai maksakirroosin saanut alkkis tai kohdunkaulasyöpää sairastava huoripukki tai vosu.

Ja kannattaa tutustua aiheeseen insuliiniresistanssi ennenkuin tulee hormonitoiminnan vaikutuksia ylipainoon tyrmäämään.

se kumma, että alkoholistit ja tupakoitsijat ei koskaan käy selittelemässä, että ne heidän syövät johtuu HORMOONITOIMINNASTA!!!

Vierailija
19/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ei suinkaan johdu hormoneista vaan tosta aloituksesta!!! HAHAHAHAHHAHA!!!!!!

Vierailija
20/25 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttää, mutta kun hormonitoiminta on saatu palautettua ennalleen, laihdutus on helpompaa ja ruokahalu, syömishimo pienenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän