Sisustajamammoille olisi kysymys!
Ostettiin sohva, joka on tummanharmaa. Seinät on vaaleat, yksi seinä on musta, lattia on vaalean ruskeaa laminaattia (pitäisi vaihtaa, mutta ei nyt tähän hätään), minkä värinen matto? Haluaisin myös ostaa jonkun senkin, lipaston tmv., minkä värinen se sitten olisi?
Kommentit (3)
Aika monet keltaisen sävyt toimivat hyvin tummanharmaan ja mustan kanssa. Joko sitruunankeltainen tai sitten oranssiinpäin, mangonkeltainen?
Toinen vaihtoehto on reilu puhdas peruspunainen, jonkalainen se senkkikin voisi olla, esim.,
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80100190 (jos haluaa edullisesti, rahalla toki saa ihan mitä vaihtoehtoja vain.)
Myös turkoosi voisi raikastaa, kunhan se on puhdas ja kirkas, ei samea.
samaa punaista sohvatyynyt ja kynttilät jne sisustustavarat. Lattia on harmaa, mutta samassa tilassa on olkkarin pöytänä tummanruskea arkku ja lisäksi nojatuoli, jossa tummanruskeaa käsinojat jne.
Ruokapöytä samaa ruskeaa samassa tilassa.
Olen ehkä tylsä, mutta laittaisin valkoista tai beigeä noita värejä kirkastamaan. Itse olen tehnyt kodista liian harmaan ja se kaipaisi vaaleutta. Tai laita jotain vaaleanvihreää tms tekstiileihin jos haluat väriä.