Ex-miehen sanomiset osa 532. Onko tämä yleistäkin?
Olemme soitelleet, testaileet ja meilailleet paljonkin viime aikoina. Suurin osa asioista koskee koulun aloitusta, harrastuksiin viemistä ja vastaavaa. Koska välimme on ok, olemme kyselleet myös kuulumisia kesältä, koska emme ole jutelleet.
Ex sanoi, että mieluummin tekstailisi kuin soittelisi, "jottei avovaimolle tule huono mieli". WTF? Onko yleistä, että eksille ollaan mustasukkaisia? Jos tämä ei ole mustasukkaisuutta, niin mitä tämä on?
Kommentit (7)
Luulenpa, että on aika yleistä ja sinänsä tavallaan luonnollistakin olla vähän mustasukkainen ihmisestä joka aiemmin on ollut puolisolle se tärkein.
Jos itsellä olisi tuo tilanne niin mieluummin haluaisin mieheni soittavan niin että minullakin olisi mahdollisuus sivukorvalla kuulla, mistä he puhuvat. Tekstailu, varsinkin salaa on aika epäilyttävää... Minusta eksälläsi on ongelma tässä (varmaan nykyisessä parisuhteessaan), mutta toisaalta se ei kyllä sinulle kuulu. Ehkä kannattaisi todeta vaan, että jos yhteydenpitonne loukkaa hänen nykyistään niin ehkä se on sitten parempi pitää minimissään.
munkaan exälle ei saa soittaa kun silloin kun rouva ei ole kotona tai hän ei itse siellä ole!
Et saa soittaa exälle sillon kun hän ei ole kotona :) ? (mistä tiedät millon hän ei ole kotona?)
Minäkin olen mustasukkainen mieheni exästä, eikä tunnu mukavalta kun heillä on läheiset välit, vaikka mitään seksuaalista niissä väleissä ei varmasti ole (sitäpaitsi en ole koskaan ollut erityisen mustasukkainen seksistä).
Olen analysoinut itseäni ja tullut siihen tulokseen, että on vaikea päästä eroon siitä harmituksesta, että puolisolla on ollut toinen, läheinen, jaettu elämä exänsä kanssa, ja sen elämän jaetut kokemukset ovat aina heidän asioitaan enkä koskaan tule olemaan niistä osallinen.
Miehen lämpimät välit exään siis aiheuttavat nimenomaan pahaa mieltä ja surua niinkuin sinunkin exäsi sanoi puolisostaan. Ei niinkään varsinaista mustasukkaisuutta siinä merkityksessä, että pelkäisi itse menettävänsä jotain.
Onneksi meillä on hyvät välit joka suuntaan (exä, minä-nyxä).
Harvemmin exä kuitenkaan soitti silloin kun asui erään rouvan luona.
Yhteydenpito hoitui paremmin työaikana.
Nykyään toimii milloin vain.
Oma ex ei aikoinaan saanut uuden puolison tietäen tulla edes tapaamaan lapsiaan... jos uusi puoliso sattui soittamaan exän ollessa tapaamssa lapsiaan (tuolloin 3v ja 1v), tämä valehteli puhelimeen olevansa jossakin aivan muualla. Kerran jopa sanoi minulle, että jos X soittaa ja kysyy oliko hän käymässä, sano, että en ollut! Tämän suhteen takia lapset tapasivat isäänsä äärimmäisen harvoin mummolassa eivätkä koskaan saaneet mennä isänsä uuteen kotiin. Kyllä voin sanoa, että tuntui kurjalta. Ja uskomaton nössö exä! Tuota kesti kymmenisen vuotta, kunnes ex tuli lopulta järkiinsä ja erosi uudesta puolisosta. Nyt sitten tapaa lapsiaan usein, ja lapset ihme kyllä suostuvat tapaamaan.
googlailin aiheesta.tätä taitaa olla ilmassa...
munkaan exälle ei saa soittaa kun silloin kun rouva ei ole kotona tai hän ei itse siellä ole!