Xanor ja alkoholi
Opinpa nyt ihan kantapään kautta että noita kahta ei kannata yhtä aikaa nauttia. Otin eilen illlalla yhden Xanor 0.5mg -tabletin. Sitten muutaman tunnin kuluttua join pari lasillista viiniä. Ei jessus. Tovin kuluttua heitti niin sekaisin olon, että oksensin ja makasin vain kuin raato. Näin kaiken kahtena. Onneksi tämä meni ohitse mutta eipä tosiaan tule enää samana päivänä noita otettu. Tyhmä olen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei IKINÄ Xanoria ja alkoholia!!
Mistä muuten sait Xanoria, sehän on nykyisin Suomessa ns. kielletyy lääke?
Mikä ihmeen kielletty lääke? Apteekista sitä saa. :D
Mulla toimii hyvin paniikkikohtauksiin. Ja ihan tk-lääkäriltä resepti.
Ihmiset syö bentsoa vuosi kaudet pahaan oloonsa. Oireita hoidetaan mutta ei todella uskalleta kohdata todellista syytä oireille ahdistukseensa...bentsot ei ole pitkäaikaiseen käyttöön. Hyvä että lääkärit tutkisi ensin taustat. Alko ja huumehörhöt hakee Xanor ym VAHVEMPIA bentsoja...kun ei uskalla kohdata asioita selvinpäin. Tän ihan läheltä nähnyt mitä tekee ihmiselle kun ei hakeudu terapiaan jne. Kohtaa menneisyyden mörköjä. syö vaan bentsoa ja juo ....ei siinä että tuhoaisi vaan omaa elämäänsä mut nämä sekopäät tuhoaa samalla lähipiirin ja ihan tuntemattomienkin elämän. Toivoisi että lääkärit olisi vastuullisempia tän suhteen.
Xanor on koukuttavimpia bentsoja, en haluaisi olla niiden koukussa, olen sivusta nähnyt sen napin riippuvuudesta kärsivän.
Itellä tuli monta tuntia kestävä erektio joka mainitaan haitta vaikutuksissakin. Onneksi ei ollut kipeä mutta outoa että siemen syöksyn jälkeen ei kepakko laskenut ollenkaan .
Xanorien huono puoli on nopea toleranssin muodostuminen ja siitä johtuvat annosten omatoimiset nostamiset. Sitten alkaakin jo olla ongelma kasassa.
Tiedättekö, joskus vaan voi olla niin huono olo psyykkisesti, että tarvitsee ko. lääkettä.
Ai et kirjoita? Mitä kirjoitat syvään ahdistukseen?
Onhan tuo aika epämukavaa. Tulee väsynyt ja voimaton olo sekä menee muisti. En tiedä miksi kukaan haluisi moisen olon.