Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun pakko ostaa jotain mitä en todellakaan halua?

Vierailija
11.08.2011 |

Riita nousemassa naapurin kanssa. Hän haluaisin tonttiemme rajalle yhtä kasvia, jota en voi sietää. Olen tämän hänelle sanonutkin useaan kertaan. Tästä huolimatta hän on nähtävästi ostamassa kyseistä kasvia ja maksattaa siitä puolet minulta, koska se on tulossa rajalle.

Voiko kieltää koko kasvin hankimisen? Omalle tontilleen hän saa puolestani ostaa ja istuttaa mitä haluaa, mutta kun kyseessä on tonttien raja, mielestäni meidän tulisi olla yhtämielisiä siitä, mitä siihen ollaan istuttamassa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko suostua tuollaiseen.

Vierailija
2/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko suostua tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt vaan saada se naapuri ymmärtämään asia.

En minäkään yhtään tykkäisi jos naapuri haluaisi välillemme orapihlaja-aidan.

Mistä kasvista on nyt kyse?

Vierailija
4/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkus istuttaa, mutta minä en ole velvollinen maksamaan yhtään mitään.

Vierailija
5/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kaiken, sen kukinnot haisee ihan spermalta! :) Aina kukkimisaikaan haistan monen sadan metrin päähän, missä on tällainen ällö löyhypensas. Luojan kiitos kukaan lähinaapuri ei ole sellaisia istuttanut. 70-luvun rivarialueilla tuntuvat oleva suosittuja, en tiedä pensaan nimeä. Nostaisin kyllä tuollaisesta aika metelin. Etkä tietenkään ole maksuvelvollinen. Entäs jos sanot, että ok, istuta kasvisi, mutta sinä vastaavasti alat kasvattaa omalla pihallasi mehiläisiä ja aiot sijoittaa pesät aivan naapurin rajan tuntumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi