Lue keskustelun säännöt.
Iltapäiväkerhon ohjaajia paikalla?
05.06.2008 |
Kertoisitko hieman työstäsi? Hyvät ja huonot puolet.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huono puoli on ainakin palkka! n. 1000e/kk ja siitä vielä verot pois...
Että hohhoijaa..
Muuten varmasti ihan mukava työ, saa touhuta lasten kanssa..
Mitä haastattelussa kysyttiin? Onkohan jo myöhäistä etsiä töitä syksyksi? Missä päin Suomen olit haastattelussa?
Eikä tuo mitään erityistä edes kysellyt, halusi varmaan vain nähdä minkä tyyppien ihminen olen, että onko ihan hiljainen hissukka vai rohkeampi (eihän sen ikäisten lasten kanssa ihan hissukka voi olla)
Työajat alkaisivat kuulemma 11 ja loppuisi 17.00
Työ on erittäin monipuolista, haastavaa ja antoisaa. Koulutukseltani olen sosionomi.
Ohjaajan työ sisältää paljon vastuuta, lapsia voi olla paljonkin, joten on aina huolehdittava aikuisia olevan tarpeeksi kerhossa. Todellakaan YKSIN esim.15 lapsen kanssa EI SAA olla (kuten joku mainitsi olevan)...No, ei ainakaan erityiskoulun ip-kerhossa.
Päivä sisältää toiminnan suunnittelua, mitä askarrellaan jne. Riippuu paljon ip-kerhosta onko toiminta todella tarkkaan suunniteltua vai onko enempi vapaampaa toimintaa.
Tarvikehankinnat ip-kerhoon kuuluu myös ohjaajalle jne. Onhan siinä työtä jos jonkinlaista.
Palkkaus on jonkun satasen parempi kuin meillä koulunkäyntiavustajilla, joka on ilman lisiä n.1500€ / brutto (ainakin mulla ollut ilman ammattitutkintoa).