Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan järjettömän rakastunut työkaveriini..

Vierailija
11.08.2011 |

Nyt kaikki vinkit tänne, miten saan sen miehen itselleni. Mulla alkaa maanantaina työt ja aion aloittaa valloittamisen heti. Käyn nyt kampaajalla ja kasvohoidossa. Sen aion panostaa ulkonäköön. Mutta sanokaa nyt naiset, ja myös miehet, miten mä sen saisin pauloihini lopullisesti. Pientä peliä on jo ollut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Ei voi...

Vierailija
2/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin fiksua miestä ei olekaan, johon ei kehut uppoais.

Niin, mut oot sä itse vapaa ja tuo mies kans?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vapaita. Eli kehun häntä:) mitä muuta?

Vierailija
4/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet on niin yksinkertaisia otuksia, että se on oikeasti ainut mitä tarvitaan ;-)

Vierailija
5/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta ei syödä!

Vierailija
6/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet vihjailua ymmärrä, eivätkä varsinkaan huomaan kasvohoitoja, kampaajalla käyntiä tai ulkonäön panostamista vihjeeksi. Ne voivat jossakin olosuhteissa tehdä sinusta naurettavan ja tyrkyn.

Hymy, katseet ovat alku.

Vierailija
7/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on itselläni itsevarmempi olo, kun on hiukset laitettu. En mä mitään tyrkkypermistyä ajatellut laittaa. Mutta mä siis katselen häntä ja hymyilen kauniisti. Ja kehun hänen olevan hyvä, taitava ja ihmeellinen. Odotanko, että hän kutsuu kahville tai kylään vai teenko itse jonkun "isomman" siirron? Jännittää jo..

Vierailija
8/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikan lähellä esim. lounaspaikkaa, mitä muut työntekijät eivät juuri käytä? Jos teidän työpaikassa on mahdollista käydä lounaalla työpaikan ulkopuolella, niin ota puheeksi, että se ja se olisi kiva ravintola ja siellä on lounastakin, mentäisiinkö joskus yhdessä. Näin pystyisitte varmaan hieman rentoutumaan verrattuna työpaikan oloihin. Siitä voi sitten pikkuhiljaa siirtyä tapaamisiin työajan ulkopuolella, illallista, leffaa jne.

Vierailija
10/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen huomionosoitus naiselta on mannaa kenen tahansa miehen itsetunnolle.

Vierailija
11/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisit itse pyytää häntä kahville tms.

Vierailija
12/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä.. Miten ihmeessä rohkenen kysyä kahville.. Jos pyydän kylään kotiini? Ap

Vierailija
13/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa että mies tekee aloitteen, lueppa sellainen kirja kuin "säännöt".

Miehet haluaa metsästää naista, eikä toisin päin. Et saa olla mitenkään itsestäänselvyys hänelle. Ole muuten nauravainen, naisellinen, itsevarma ja toki voit kehuakin häntä mutta älä liioittele! Ja voithan jotenkin yrittää saada hänet kutsumaan itsesi kahville, esim. pelleilemällä jotain et "olispa kiva tehdä joskus jotain erilaista, vaikka lähteä vaan illaksi lukeen jotain kirjaa kahvilaan" tms. ja hänellä olis pieni kynnys tehdä ehdotus tyyliin: "lähe vaan, mä voin lähtee seuraksi lukee iltalehtee"...

Mitä oot mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi