Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinitytöt on nykyään tosi törkeitä

Vierailija
11.08.2011 |

Olen viimeisilläni raskaana. Odotimme 4 v. tyttöni kanssa bussia Helsingissä ja pysäkin penkillä istuskeli 4 teinityttöä, n. 14 v. uskoakseni. Voi sitä kiroilun ja kiljumisen määrää... Bussin tuloon oli 15 min aikaa ja tyttöni halusi istumaan. Kysyin ystävällisesti tytöiltä, jos mahtuisimme jompaan kumpaan reunaan penkille istumaan. Vastaukseksi sain silmien pyörittelyä ja röhönaurua, yksi tytöistä sanoi "me oltiin vittu tässä ensin".

No, lapsi istui kivelle ja minä seisoin. Ei tullut mieleenkään alkaa väittelemään asiasta, olisvathan tytöt voineet vaikka käydä kimppuun... Kun bussi viimein tuli, eivät tytöt edes tulleet kyytiin (ainoa linja siltä pysäkiltä) eli olivat ainoastaan penkillä lorvimassa.

Tosi ikävä fiilis tuli tilanteesta. Lapsenikin vähän kummasteli "tyhmiä tyttöjä". Ei oo nykyään kyllä mitään tapoja pennuilla!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik toi alkaa surullista kyllä olla ihan arkipäivää..mä vaikka olen nuori, parikymppinen..mua ei huvita liikkua ees keskustassa ku se on täynnä räkänokkia jotka näyttää ihan rappiollisilta..istuu vaan maassa ihan ku se ois muotia..on hirveen väsyneen/krapulaisen näköisiä kaljat kädessä vaikka ois mikä päivä tahansa..tosi surullista...

Vierailija
2/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämän yhden sattumuksen takia, ei kaikkia teinejä voi laittaa "samaan kastiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kuitenkin todella paljon tosi fiksuja nuoria, mutta joitakin vähemmän fiksuja myös.

Vierailija
4/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä törmäsin 15-v. tyttöön, joka soitti äidilleen ja joka toinen sana oli "vittu". Jos mun teinipoika puhuisi mulle siihen sävyyn, ottaisin sitä pillistä kiinni ja näyttäisin kaapin paikan.

Oma teinipoikani "seurusteli" pikku-huoran kanssa, onneks se jäi heti alkuunsa. Nyt pojalla on kunnollinen tyttöystävä.

Vierailija
5/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä törmäsin 15-v. tyttöön, joka soitti äidilleen ja joka toinen sana oli "vittu". Jos mun teinipoika puhuisi mulle siihen sävyyn, ottaisin sitä pillistä kiinni ja näyttäisin kaapin paikan.

Oma teinipoikani "seurusteli" pikku-huoran kanssa, onneks se jäi heti alkuunsa. Nyt pojalla on kunnollinen tyttöystävä.

not

Vierailija
6/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidin tuttujen lapsia ja olin tosi ystävällinen kaikille, se oli ihan perusjuttu. Mutta toista taitaa olla nykyään.

Vierailija
7/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hyvinkäyttäytyviä ja fiksuja nuoria ei vaan huomata huonokäytöksisten keskeltä.

Vierailija
8/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä törmäsin 15-v. tyttöön, joka soitti äidilleen ja joka toinen sana oli "vittu". Jos mun teinipoika puhuisi mulle siihen sävyyn, ottaisin sitä pillistä kiinni ja näyttäisin kaapin paikan. Oma teinipoikani "seurusteli" pikku-huoran kanssa, onneks se jäi heti alkuunsa. Nyt pojalla on kunnollinen tyttöystävä.

Vierailija
9/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan pahemmaksi menee vuosien mittaan nuorilla käytös. Onhan aina ollut sellaisia jengejä, esim. lastenkotinuoret, joiden käytös on hurjaa mutta nykyään on ihan sama missä alueella asuu, aina löytyy huonoa seuraa.

Vierailija
10/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole noista "vittu-vuosista" kulunut vielä ihan tarpeeksi kauaa. Sen verran huonoa on käytös nytkin.

Vierailija
11/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä törmäsin 15-v. tyttöön, joka soitti äidilleen ja joka toinen sana oli "vittu". Jos mun teinipoika puhuisi mulle siihen sävyyn, ottaisin sitä pillistä kiinni ja näyttäisin kaapin paikan. Oma teinipoikani "seurusteli" pikku-huoran kanssa, onneks se jäi heti alkuunsa. Nyt pojalla on kunnollinen tyttöystävä.

Näyttää aika hurjalta mutta on ihan kunnollinen kuitenkin, ka koulussa 9 =)

Vierailija
12/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sen, miksi jotkut puhuvat ja käyttäytyvät rumasti. Oma lapseni on tähän asti pitänyt itsestäänselvyytenä sitä, että toisia kohdellaan ystävällisesti ja ihmiset ovat pääsääntöisesti puhuneet hänelle kivasti. Nyt noiden tyttöjen käytöksen jälkeen alkoi tosissaan mietityttää, onko kotona opituilla malleilla mitään merkitystä sittenkään. Onko oma lapsikin myöhemmin tuollainen ilkeä törkyturpa...

Vierailija
13/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muinaiset roomalaiset kirjoitteli tällaisia juttuja (nykyajan nuoret ovat kamalia). Ei mitään uutta auringon alla.